میلگرد به عنوان یکی از متریال اصلی است که در حوزۀ ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. قیمت میلگرد بر روی محاسبات مالی کارفرمایان در اجرای پروژه های ساختمانی تأثیرگذار می باشد چون بخش اعظمی از ساخت و ساز نیاز به تهیۀ میلگرد دارد. میلگرد به منظور استحکام بخشیدن و مقاوم سازی سازه های فولادی و بتنی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به نوعی اجرای پروژه های ساختمانی بدون میلگرد امکان پذیر نمی باشد و به نوعی باعث مقاوم سازی بتن می گردد.  قیمت میلگرد در بازار بر اساس جدول وزنی آنها تعیین می گردد که در ادامۀ پست به بررسی برخی از موارد و فاکتورهای مهم آن می پردازیم. مجموعۀ ورق کاران ساعی سال های متوالی است که با اتکاء به نیروی کار مجرب، همچنان در حوزۀ تأمین و فروش انواع آهن آلات از جمله میلگرد، ورق آهن، لوله، تیرآهن و ... فعالیت دارد.

قیمت آنلاین میلگرد آجدار و ساده

نام میلگرد برای عموم افراد شناخته شده می باشد چون کاربرد آن را در اجرای پروژه های ساختمانی ملاحظه نموده اند. استحکام برای یک سازه از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو نوع مصالح اولیه که جهت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر در سطح بازار فروش میلگرد در ابعاد و شکل ظاهری متفاوت صورت می گیرد. این مسئله بر روی قیمت میلگرد تأثیرگذار است و افراد متناسب با پروژه های مختلف می توانند میلگرد مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

جهت اطلاع از لیست قیمت میلگرد و تهاتر میلگرد می توانید با واحد فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید. با توجه به نوسانات قیمت میلگرد در بازار، پیش از سرمایه گذاری در اجرای پروژه های ساختمانی، توصیه می کنیم قیمت روز میلگرد و دیگر آهن آلات را از طریق ورق کاران ساعی استعلام نمائید.

 مجموعۀ ورق کاران ساعی 

آدرس : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

ایمیل: sa.varagh@gmail.com 

شماره تماس :  77721235 - 021

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()