فروش فن بخشی از یک نیاز بازار می باشد چون راه اندازی سیستم تهویه بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و بدین وسیله متناسب با موقعیت های مختلف و میزان آلایندگی هوا، افراد می توانند از امکانات پیش رو برای ایجاد هوای مطبوع استفاده نمایند. فن از جمله وسایلی است که کاربرد آن را می توان در فضاهای متعددی از جمله منزل، محیط کار و سیستم های مختلف ملاحظه نمود. نادیده گرفتن کاربرد فن و یا همان هواکش می تواند در بلند مدت صدماتی به دنبال داشته باشد.

بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز فروش فن و سیستم های تهویه صنعتی و خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشد.

خرید انواع فن خانگی و صنعتی

در سطح بازار شاهد فروش انواع فن و فیلتر و هواکش در اندازه های متفاوت می باشیم که به منظور مصارف تهویه هوا در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال وسیلۀ مناسبی برای پاکسازی هوا می باشید، پیشنهاد می کنیم از میان انواع سیستم هواکش، مناسب ترین مدل را انتخاب نموده و با قیمت مناسب تهیه نمائید. مجموعۀ بنیس کمپانی در لیست محصولات خود توانسته موفق به فروش فن با مشخصات فنی متفاوت گردد. همانطور که می دانید هوا متشکل از ذرات معلق از آلاینده های مختلف همچون گرد و غبار، دود ماشین آلات و مواردی از این قبیل می باشد. بنابراین مؤسسات، شرکت های تولید کننده و اشخاص حقیقی متناسب با موقعیت های مختلف تلاش می کنند، متناسب با نیازی که دارند، مناسب ترین ابعاد فن یا همان هواکش را تهیه نموده و از مزایای آن بهره گیرند. هم اکنون فروش فن با برند و دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که در نتیجه مشتریان به راحتی می توانند مناسب ترین فن را از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی تهیه نمایند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()