داکرومات از جمله موادی است که با هدف ایجاد آبکاری معدنی بر روی قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در این مقاله به صورت تخصصی به برخی از نکات طلایی فرآیند داکرومات و مزایای آن در صنایع مختلف می پردازیم. مواد  داکرومات یا داکرومت بر پایۀ استاندارهای زیست محیطی متشکل از ترکیبات روی و آلومینیوم هستند که دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشند. از دیگر ویژگی های مهم این مواد می توان به خاصیت چسبندگی بالای آنها و داشتن استحکام بالا در برابر شرایط تغییر دما و اصطکاک پایین اشاره نمود. شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار چندین سال است که توانسته اند موفق به تولید و اجرای پروسۀ آبکاری قطعات فلزی صنعتی با مواد داکرومات گردند.

مزایای استفاده از مواد داکرومات

علت استقبال گسترده از این مواد، عدم ایجاد تردی و شکستگی هیدروژنی پس از پروسۀ آبکاری با مواد داکرومات می باشد. این نوع مواد دارای مقاومت بالایی نسبت به دیگر روش های آبکاری با مواد گالوانیزه گرم می باشند که توانسته به عنوان گزینۀ مناسبی برای امور آبکاری انواع پیچ، مهره و واشرهای فلزی محسوب شود. مشتریان و صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند می توانند درخواست قطعات فلزی را با ضخامت متفاوت و به صورت چند لایه ای داشته باشند. هر میکرون از لایۀ داکرومات به صورت تقریبی صد ساعت تست اسپری آب نمک را که دارای خاصیت خورندگی می باشد، تحمل می کند و به عبارتی تقریباً 4 الی 5 برابر قوی تر از هر میکرون آبکاری با مواد گالوانیزه گرم می باشد. قیمت آبکاری داکرومات بر اساس وزن و ضخامت آبکاری صورت گرفته تعیین می گردد. اگر به دنبال دریافت خدمات آبکاری داکرومت برای قطعات فلزی تولید شدۀ خود می باشید، می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل نمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()