فروش فن در مدل های مختلف صورت می گیرد چون متناسب با مکان های مختلفی همچون ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی می تواند نوع فنی که مورد استفاده قرار گرفته شوند از نظر ابعاد و سایر مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت باشند.

همانطور که می دانید فن از جمله سیستم های تهویه مطبوع در یک ساختمان به کار برده می شود. این نوع فن ها می تواند توزیع کنندۀ هوای سرد و یا گرم باشند و افراد می بایست هنگام خرید فن این موضوع مهم را مد نظر داشته باشند. بنیس کمپانی یکی از مراکز تأمین و  فروش فن فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته به اقتضای نیاز بازار، انواع سیستم تهویه مطبوع را تهیه نموده و در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند.

فروش فن در ابعاد و برندهای متفاوت

سیستم های مولد گرما، سیستم مولد سرما، سیستم مولد دو فصلی و سیستم نیمه مولد دو فصلی از دسته بندی های اصلی سیستم های تهویه مطبوع ساختمان ها به شمار می روند. فن به عنوان قطعۀ اصلی در این سیستم ها به کار گرفته می شود. فروش فن در ابعاد متفاوت با تعداد پره های متغیر در سطح بازار صورت می گیرد. در نتیجه کارفرمایانی که قصد راه اندازی سیستم های تهویۀ یک ساختمان را دارند، می توانند با در نظر گرفتن هر یک از عوامل و فاکتورها، مناسب ترین فن را تهیه نمایند.

همانطور که می دانید محیط های مختلف به دلیل تجهیز بودن به سیستم های الکترونیکی و مکانیکی نیازمند به سیستم تهویه می باشند. به عنوان مثال جهت راه اندازی موتورخانه در ساختمان های مختلف، می بایست جهت جلوگیری از گرم شدن و یا سرد شدن بیش از اندازۀ این محیط اقدام به نصب سیستم تهویه و فن نمایند. تنوع فروش فن در بازار به مجریان و پیمانکاران کمک می کند که بتوانند فن مناسب را تهیه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید فن و فیلتر در ابعاد مناسب می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()