پوشش داکرومات کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و از ارزش و بهای زیادی برخوردار است که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. این نوع پوشش به صورت محلول در آب ساخته می شود که دارای حاوی مواد تفلونی، ذرات ریز روی، آلومینیوم، کروم و غیره می باشد. به طور کلی این نوع مواد به صورت غیر محلول در آب همانند چسب عمل می کنند. بدین ترتیب جهت پیوستن ذرات ریز روی و آلومینیوم به کار برده می شود و در نهایت یک لایۀ ورقه ورقه را تشکیل می دهد. هدف از احرای پوشش داکرومات ، پیشگیری از خوردگی قطعات فلزی در برابر شرایط محیطی می باشد.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با بهره گیری از نیروی متخصص، قادر به ارائه خدمات پوشش دهی مواد داکرومات می باشد. بدین وسیله صاحبان صنایع در حوزۀ تولید قطعات فلزی، می توانند جهت آبکاری محصولات تولید شدۀ خود از مزایای خدمات این مجموعۀ معتبر بهره گیرند.

مشخصه های مهم پوشش دهی با مواد داکرومات

از ویژگی های بارز مواد داکرومت می توان به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت بالا و خوردگی اشاره نمود. ضمن آنکه دارای سازگاری بالا با هر نوع پوششی دارد. قطعاً کاربرد پوشش داکرومات را در صنایع خودروسازی، ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی و غیره ملاحظه نموده اید. در ناحیۀ پیشگرم کورۀ پخت در دمای صد درجه سانتی گراد، مواد داکرومات به سرعت خشک می شود و در دمای تقریبی 300 الی 360 درجه سانتی گراد پودرهای آلومینیوم و روی به طور کامل بر روی قطعات پخته می شوند. هدف از انجام پوشش داکرومات، ایجاد لایه ای مستحکم بر روی قطعات است که بتواند عامل مؤثری برای پیشگیری از جذب رطوبت به شمار آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت خدمات پوشش داکرومات به صورت تک لایه و چند لایه می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()