ورق هایمپک از جمله انواع ورق هایی است که مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارد. این نوع ورق با قالب گیری خوبی که دارد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های ورق هایم پک می توان به خاصیت چسبندگی، چاپ پذیری، رنگ پذیری و قابلیت تحمل دمای بالا اشاره نمود. فروش ورق هایمپک در رنگبندی های متنوع منجمله سیاه، قرمز، آبی، طوسی، سفید و ... صورت می پذیرد. در نتیجه تولید کنندگان در صنایع مختلف می توانند مناسب ترین ورق هایمپک را تهیه نمایند. گروه تولیدی هنرپلاست با توجه به نیاز بازار و صاحبان صنایع، مفتخر به تولید و عرضۀ ورق هایمپک در در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشند. این نوع ورق از جنس پلاستیکی است که با مواد پلی استایرن که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارند، ساخته می شوند.

قیمت ورق هایمپک در بازار

قیمت ورق هایمپک بر پایۀ میزان ضخامت و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آن را دارید، می توانید مناسب ترین سایز را خریداری نمائید. بیشترین کاربرد ورق هایمپک را می توان در صنایع تولید قطعات خودرو، وسایل آشپزخانه، سیستم های عایق صوتی و حرارتی و ... مشاهده نمود. کاربرد اصلی ورق هایمپک را می توان در صنایع مختلفی همچون تولید لوازم ورزشی، اسباب بازی و ... مشاهده نمود. جهت  خرید ورق هایمپک شکلاتی و سایر انواع می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس بگیرید. از خواص اصلی ورق های هایمپک در حوزۀ برش لیزر به کار برده می شود.

پلی استایرن از جمله پلاستیک هایی است که در بازار جهانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته این نوع پلاستیک دارای حالت شکننده می باشد و به همین دلیل در مصارف خاصی مورد استفاده قرار گرفته می شود و در دمای اتاق به صورت جامد است ولی در دمای بالاتر ذوب شده و حالت مایع پیدا می کند.

 هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()