پکیج تصفیه فاضلاب دستگاهی می باشد که برای تصفیه ی آب و فاضلاب از آن استفاده می شود. این دستگاه می تواند انواع ذرات و ناخالصی های آب را جداسازی نماید. پکیج تصفیه فاضلاب آلاینده های فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی را از آب جداسازی می نماید و در نهایت آب تولید شده غیر مضر برای طبیعت خواهد بود. با توجه به افزایش تولید فاضلاب ، تصفیه ی فاضلاب به امری بسیار مهم تبدیل شده است و انواع تجهیزات برای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.  

شرکت اطلس آب انواع پکیج تصفیه فاضلاب و انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ، فیلتر شنی و سایر تجهیزات مرتبط را با بهترین قیمت به شما ارائه می کند. جهت دریافت اطلاعات کامل در این زمینه با ما تماس بگیرید.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب به فاکتور های مختلفی ارتباط دارد و این موارد شامل حجم ورودی فاضلاب، کیفیت آب خروجی، کیفیت فاضلاب ورودی ، روش تصفیه فاضلاب ، نوع تجهیزات، جنس بدنه و اتصالات آن ،ظرفیت مخزن و... می شود. بنابراین هر یک از موارد گفته شده می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بگذارد. در صورتی که قصد خرید انواع پکیج تصفیه فاضلاب را دارید، به سایت شرکت اطلس آب مراجعه نموده و اطلاعات لازم را به دست آورید همچنین برای سفارش پکیج تصفیه فاضلاب با ما تماس بگیرد.

فروش پکیج تصفیه فاضلاب

فروش پکیج تصفیه فاضلاب با طراحی ویژه و کیفیت عالی توسط شرکت اطلس آب انجام می گیرد. انواع پکیج های تصفیه آب و فاضلاب با ظرفیت های مختلف و برای کاربرد های متنوع در نظر گرفته شده است. این مجموعه با ارائه ی بهترین دستگاه های تصفیه آب یکی از تخصصی ترین مراکز در این زمینه است و مشتریان گرامی می توانند انواع تجهیزات مورد نظر برای تصفیه آب صنعتی و خانگی را از این مجموعه تهیه کنند.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()