فیلتر شنی در سیستم های تصفیه آب به عنوان مرحله ای از فرآیند تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. در فرآیند فیلتراسیون ، از بهترین روش ها برای تصفیه اب ، استفاده از فیلتر شنی می باشد که با استفاده از آن ذرات معلق آب جداسازی شده و زلال سازی آب انجام می گیرد.  فیلتر شنی  قادر به جذب ذرات معلق بزرگتر از 50 میکرون می باشد. فیلتر شنی دارای تنوع زیادی است که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت اطلس آب فروش گسترده و مستقیم انواع فیلتر شنی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند.

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی تحت فشار

فیلتر شنی تحت فشار از انواع فیلتر شنی است که دارای سرعت بالا بوده و یکی از انواع رایج فیلتر ها می باشد. این نوع از فیلتر شنی ها برای جذب ذرات معلق بزرگتر از 100 میکرون می باشد. ارتفاع سیلیس در این فیلتر ها در حدود 100 سانتی متر می باشد.

فیلتر شنی سریع

فیلتر شنی سریع ذرات معلق نسبتا بزرگ را از آب جداسازی می کند. از انواع فیلتر شنی سریع می توان به فیلتر شنی سریع فشاری و فیلتر شنی سریع ثقلی اشاره کرد.

فیلتر شنیکند

این نوع از فیلتر شنی برعکس فیلتر شنی سریع که نیاز به پمپ و مواد منعقد کننده دارد، بدون فشار بوده و برای جداسازی ذرات معلق از آب از فرآیند بیولوژیکی استفاده می کند. در این نوع از نیازی به مصرف برق نیست و به روش میکرو ارگانیسم ها انجام می گیرد.

شرکت اطلس آب یکی از شرکت های ارائه دهنده ی دستگاه های تصفیه آب و فیلتر شنی می باشد که انواع دستگاه های فیلتر شنی را برای مصارف مختلف ارائه می نماید. برای خرید انواع فیلتر شنی مانند فیلتر شنی FRP به سایت شرکت اطلس آب مراجعه نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()