فروش فن در سطح بازار در دسته بندی و ابعاد متفاوت صورت می گیرد. همانطور که می دانید در صنایع مختلف از قطعات و تجهیزات الکترونیکی فراوانی بهره گرفته می شوند که برخی از آنها می بایست درون محفظه های محبوس در کنار یکدیگر مونتاژ شوند. با توجه به اینکه برق دارای ولتاژ است و با گذشت زمان و شرایط محیطی افزایش جریان برق عبوری از کابل ها باعث افزایش دمای سیستم الکترونیکی می گردد. بنابراین جهت جلوگیری از این اتفاق، در طراحی چنین سیستم هایی از فن در ابعاد متفاوت بهره گرفته می شوند. در حال حاضر توسط برخی از مراکز همچون بنیس کمپانی، واردات و  فروش فن در دسته بندی های مختلف صورت می پذیرد. در نتیجه مدیران صنایع متناسب با پروژه های مختلف به طور مستقیم می توانند انواع فن تابلویی، فیلتر فن، گارد فن و ... را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.

فروش فن به منظور افزایش طول عمر سیستم

با توجه به مطالب مذکور، جهت افزایش طول عمر تجهیزات صنعتی، بهبود عملکرد آنها و همچنین جلوگیری از حوادث ناگوار آتش سوزی می بایست از قابلیت های فن و یا هواساز به عنوان سیستم تهویه بهره گرفته شود. هم اکنون فروش فن آسانسو، فن تابلویی، فن و فیلتر و ... را می توانید در سطح بازار ملاحظه نمائید که جهت ساخت تجهیزات و دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

هدف کلی از کاربرد فن تابلو برق و انواع فن ها ، تهویه هوا و خنک سازی فضاهای محبوس است. بدون شک تابلوهای برق، یخچال، کیس کامپیوتر و دیگر دستگاه های الکترونیکی را ملاحظه نموده اید که تجهیز به فن پروانه ای در ابعاد مختلف هستند. قطعاً به کارگیری فن توانسته به میزان قابل توجهی در مقابل جریان هوا، مقاومت دستگاه ها را دو چندان نموده و از افزایش دمای سیستم های الکترونیکی جلوگیری کنند. بنیس کمپانی به عنوان فروشندۀ انواع فن و سیستم های تهویه هوا فعالیت می کند و توانسته اند قطعات اورجینال و با کیفیت عرضه نمایند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()