دستگاه تصفیه آب صنعتی از انواع تجهیزاتی است که برای پاکسازی و گندزدایی آب مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی  می تواند مزه ی بد، شوری ، املاح و.. را از بین ببرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی نام دیگر آب شیرین کن می باشد. در این دستگاه از روش اسمز معکوس بهره گرفته شده و گندزدایی آب به این شکل انجام می گیرد. از دستگاه تصفیه آب صنعتی در بسیاری از صنایع استفاده می شود و به وسیله ی آن، آب و انواع سیالات پاکسازی خواهد شد. مصارف خانگی، پزشکی، دامداری، کشاورزی و... از جمله مواردی است که از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود.

شرکت اطلس آب یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع تجهیزات تصفیه آب صنعتی می باشد. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با مراجعه به سایت اطلس آب می توانید دستگاه مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای اطلاع از  قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با ما تماس بگیرید.

استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی

قدرت دستگاه تصفیه آب صنعتی در گندزدایی و پاکسازی آب بسیار زیاد بوده و این دستگاه در مقایسه با سایر تجهیزات آب شیرین کن از نظر قیمتی به صرفه می باشد. دستگاه تصفیه آب صنعتی این توانایی را دارد که آب با حجم بیش از 5 متر مکعب را پاکسازی نماید. یکی از مزایای دستگاه تصفیه آب صنعتی ، امکان تنظیم املاح علاوه بر پاکسازی املاح می باشد بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی ، املاح آب را تا حد استاندارد تنظیم نمایید بنابراین با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان سختی آب را از بین برد و املاح لازم برای سلامتی بدن از جمله منیزیم و کلسیم را در حد نیاز تنظیم نمود. این مجموعه انواع دستگاه های تصفیه آب ، فیلتر شنی، سختی گیر و... را با بهترین قیمت عرضه می نماید.

شرکت اطلس آب

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()