فن و فیلتر یکی دیگر از قطعات الکترونیکی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود که در ادامۀ پست به جزئیات موضوع این مبحث می پردازیم. فروش فن و فیلتر در ابعاد و برندهای متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب تولید کننده و افرادی که در تلاش برای راه اندازی سیستم های هواکش صنعتی هستند، به سهولت می توانند اقدام به خرید فن و فیلتر نمایند. طراحی فن و فیلتر به نحوی است که کاربری آن در کنار یکدیگر باعث فیلتراسیون محیط و در نهایت خنک سازی محیط گردد.

خرید فن و فیلتر در ابعاد و مدل های متفاوت

عمدتاً خرید فن و فیلتر برای سیستم ها و محوطه هایی است که ذرات ریز معلق همچون آلاینده در آنجا وجود دارد که با نصب فیلتر، می توان پاکسازی محیط را انجام داد. بنیس کمپانی از جمله فروشندگان بزرگ در عرصۀ تأمین و توزیع قطعات سیستم های هواکش در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون متناسب با نیاز صنایع مختلف، امکان خرید فن و فیلتر را در ابعاد و برند متفاوت فراهم آورد.

انتخاب سایز فن و فیلتر بر اساس عواملی منجمله متراژ محیط صورت می گیرد. در عین حال، انتخاب مدل فن و فیلتر بر مبنای حجم آلودگی هوا صورت می پذیرد. بدون شک مهندسین متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، مناسب ترین فن و فیلتر را انتخاب می نمایند. بدین ترتیب کارایی قابل توجهی، این قطعه در عملکرد سیستم های الکترونیکی دارد. با به کارگیری فن می توان باعث حرکت هوا در محیط شد و به نوعی تعادل جریان هوا را حفظ کرد.

قیمت خرید فن تابلو برق و انواع فن و فیلتر بر اساس عوامل متعددی همچون سایز، جنس بدنه، برند و مدل آنها تعیین می گردد. در نتیجه پیش از خرید، می توانید از طریق بنیس کمپانی درخواست لیست قیمت این قطعات را داشته باشید و سپس متناسب با نیازی که دارید، فن و فیلتر مناسب را سفارش دهید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()