فن تابلو برق یکی از کاربردی ترین انواع فن موجود در بازار محسوب می شود چون دارای کاربرد منحصر به فرد می باشد. تولید و عرضۀ  فن تابلو برق جهت خنک سازی و تهویۀ هوای تابلوهای توزیع برق می باشد. همانطور که می دانید تابلوهای برق به عنوان محل مناسب برای تقسیم بندی و توزیع کابل های برق محسوب می شود. بنابراین کابل هایی که دارای جریان برق هستند، در طول روز ممکن است حامل جریان الکتریسیته زیادی باشند. بنابراین باعث افزایش دمای محیط می گردد و می تواند با گذشت زمان عامل خطر آتش سوزی به شمار رود. در نتیجه مهندسین جهت جلوگیری از این اتفاق ناگوار اقدام به نصب فن تابلو برق می نمایند که بتوانند دمای فضای داخل تابلو برق را متعادل و خنک نگه دارند. جهت خرید فن تابلو برق می توانید از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی اقدام نمائید.

خرید فن تابلو برق در ابعاد متفاوت

فن ها به دلیل طراحی ساده و متفاوتی که دارند، در صنایع مختلف دارای کاربرد فراوانی هستند. امروزه در کلیه سیستم های الکتریکی می توان شاهد کاربرد فن در ابعاد متفاوت بود. کیس کامپیوتر، تابلوهای برق، تابلوهای مخابرات و ... تنها برخی از موارد کاربرد اصلی فن تابلو برق محسوب می شوند. به طور کلی در سیستم طراحی اکثر وسایل برقی از انواع فن در ابعاد متفاوت بهره گرفته می شود چون عامل اصلی برای کاهش دما به شمار می رود. به عنوان مثال در طراحی وسایلی منجمله سشوار می توان شاهد به کار گیری فن بود که دارای وظیفۀ خنک کردن مدارهای داخلی سیستم را دارد.

قیمت خرید فن و فیلتر بر پایۀ عوامل متعددی همچون جنس بدنه، تعداد پره یا پروانه و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب می توانید از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی، پیش از خرید فن، لیست آخرین قیمت انواع تابلو برق را دریافت نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()