امروزه یکی از دغدغه های دوستداران محیط زیست یافتن راهی برای جلوگیری از ورود فاضلاب به طبیعت است. این فاضلاب ها دارای پسماند های صنعتی و انسانی هستند که موجب صدمه ی زیادی به محیط زیست می شوند. داشتن مواد آلی و سنگین و آلاینده ها بسیار خطرناک برای طبیعت بوده و به همین منظور از پکیج تصفیه فاضلاب برای تصفیه ی این آب ها استفاده می شود.  پکیج تصفیه فاضلاب در انواع مختلفی ساخته می ود تا بتواند برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت اطلس اب یکی از مراکز ارائه دهنده ی انواع دستگاه ها و پکیج تصفیه فاضلاب می باشد که این دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده اند و عملکرد بسیار عالی دارند. در صورت نیاز به پکیج تصفیه فاضلاب با کارشناسان فروش ما در شرکت اطلس اب تماس بگیرید.

فروش پکیج تصفیه فاضلاب

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب ، به جهت شیوع بیماری های واگیر دار و ورود مواد آلی و مضر به محیط زیست می باشد بنابران با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب می توان فاضلاب های بیماری زا و آلاینده را به پسابی زلال، بی رنگ و بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش شده تبدیل کرد. این کار به وسیله ی پکیج تصفیه فاضلاب با گندزدایی با استفاده از کلر یا گاز ازون انجام می گیرد که مطابق با استاندارد های محیط زیست بوده و آب های سطحی حاصل خواهد شد. فروش پکیج تصفیه فاضلاب امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و افراد زیادی برای مصارف مختلف، این دستگاه ها را خریداری می کنند تا در تصفیه سازی فاضلاب از آن بهره ببرند.

 شرکت اطلس آب انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب بهداشتی، را در انواع استاندارد و با قیمت ارزان ارائه می نماید.

شرکت اطلس آب

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()