کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های اصلی است که در برخی از صنایع نقش مهمی را ایفا می کند. در این پست تلاش می کنیم شما را بیشتر با ویژگی های دستگاه کمپرسور آشنا سازیم. هدف از به کارگیری  کمپرسور اسکرو ، تولید هوای فشرده برای تسریع فرآیند تولید محصولات در مدت زمان اندک می باشد. دستگاه های کمپرسور اسکرو تجهیز به دو روتور مارپیچی است که امکان حرکت دورانی شکل برای آنها وجود دارد.

خرید کمپرسور اسکرو با برندهای معروف

بدین ترتیب پس از مکیدن هوا و سیالات گازی شکل به داخل دستگاه کمپرسور، گازها وارد دو روتور قرار گرفته و سپس با چرخش این قطعات، هوای محبوس شده، متراکم و سپس وارد مخزن هوای فشرده می شوند. جهت  خرید کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرو می توانید با مهندسین فروش مجموعه مکانیکا تماس بگیرید. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع دستگاه کمپرسور فعالیت می کند و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن در انتخاب مناسب ترین دستگاه راهنمایی کنند.

کمپرسور اسکرو روغنی و کمپرسور اسکرو بدون روغن دو دسته بندی اصلی این دستگاه به شمار می روند که شامل مدل هایی با ظرفیت های مختلف می باشند. در نتیجه صاحبان صنایع به اقتضای نیاز و محصولاتی که تولید می کنند، می توانند مناسب ترین کمپرسور اسکرو را با ظرفیت استاندارد تهیه نمایند. هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش کمپرسور اسکرو با برندهای اروپایی و ایرانی همچون ترمومکانیکا ایتالیا، روتور کمپ آلمان، اینگر سورلند آمریکا، رنر آلمان، گاردنر فنلاند، ارزن آلمان، نوایر ایتالیا و ... می باشیم.

بدین ترتیب صاحبان صنایع بزرگ بر اساس نیاز مجموعه ای که قصد راه اندازی آن را دارند و یا محصولاتی که تولید می کنند، با آسودگی خاطر می توانند بهترین برند کمپرسور اسکرو را از طریق فروشگاه های معتبر در داخل ایران سفارش دهند. فروشگاه مکانیکا با سال ها فعالیت متوالی توانسته به عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های کمپرسور اسکرو، محصولات اورجینال در دسترس مشتریان قرار دهند.

 فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()