دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن شامل دو بخش آب تصفیه شده و پساب غلیظ می شود یعنی این دستگاه می تواند املاح آب که شامل کلسیم، منیزیم ، کلراید، سدیم، نیتراتو... را از آب حذف نماید. با استفاده از  دستگاه تصفیه آب صنعتی و سنگینی آب از بین می رود. دستگاه تصفیه آب صنعتی از تجهیزات مهم برای گندزدایی و پاکسازی آب می باشد. این دستگاه می تواند مزه های بد و شور آب را از بین ببرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی به وسیله ی اسمز معکوس کار می کند. این دستگاه قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر سیستم های تصفیه اب دارد و در صنعت از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده ی گسترده ای می شود. انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با قابلیت های ویژه و در نوع استاندارد توسط شرکت اطلس آب ارائه می شود.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی

  • مناسب برای تهیه آب شرب
  • تهیه آب آشامیدنی برای مصارف خانگی
  • استفاده برای کاربری‌های پزشکی و بیمارستانی
  • استفاده در صنایع سنگین
  • از بین بردن املاح و سختی آب
  • تصفیه آب برای پساب صنعتی
  • شیرین نمودن آب های شور

عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی می تواند تا حد زیادی گندزدایی آب را انجام دهد و برای حجم های بالای آب مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی امکان تنظیم میزان تصفیه دارد بنابراین قادر به تصفیه آب تا میزان استاندارد مشخص شده است بنابراین برخی از املاح مانند کلسیم و منیزیم که تا حدی باید در آب وجود داشته باشد زیرا برای سلامتی مفید است ، در آب باقی می ماند. در بخش صنعت ، دستگاه تصفیه آب صنعتی با سیستم اسمز معکوس بهترین گزینه خواهد بود.

شرکت اطلس آب فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی را در تنوع مختلف و با قیمت ارزان ارائه می کند. بنابراین متقاضیان خرید با مراجعه به سایت و تماس با ما می توانند خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مورد نظر خود را با کیفیت فوق العاده انجام دهند. برای اطلاع از  قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()