فن و فیلتر یکی از مهمترین تجهیزاتی است که می توان در اکثر سیستم های تهویه هواکش در مجموعه هاس صنعتی و همچنین خانگی مشاهده نمود. عمدتاً کارخانجات و مجموعه های صنعتی از جمله فضاهایی هستند که حجم زیادی گرد و غبار و یا بخارهای سمی در محیط پراکنده می شود و بدین ترتیب سلامتی کارکنان را به خطر انداخته و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال آورد. بنابراین خرید فن و فیلتر در ابعاد و مشخصات فنی متفاوت و به کارگیری آنها در راه اندازی سیستم های تهویه هواکش می تواند بسیار کاربردی و مؤثر باشد. بنیس کمپانی به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در زمینۀ تأمین و توزیع تجهیزات سیستم هواکش صنعتی و خانگی فعالیت دارند، که توانسته اند انواع فن و فیلتر را با برند و مدل های مختلف در دسترس خرید مشتریان در سراسر کشور قرار دهند.

نحوۀ عمرکلد فین و فیلترهای صنعتی و خانگی

نحوۀ عملکرد فن و فیلتر، همانطور که از عنوانش مشخص است، دو دستگاه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع فن و فیلتر در سیستم هواکش، دارای عملکرد تصفیه سازی هوا و در عین حال تهویه و ایجاد جریان هوا می باشد. بدین ترتیب با خرید فن و فیلتر IP54 و هر مدل دیگری می توان به طور همزمان دو کارکرد را از یک دستگاه انتظار داشت و بدین ترتیب برای سیستم شما صرفۀ اقتصادی به همراه خواهد داشت. فروش فن از طریق این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد.

توسط کمپانی های معتبری که در زمینۀ تولید سیستم های هواکش فعالیت دارند، انواع فن و فیلتر با ظرفیت و مشخصات فنی متفاوت تولید می شوند. بدین ترتیب تنوع بالایی از تجهیزات سیستم های تهویه هوا را می توانید ملاحظه نمائید که کاربری مفید برای سیستم شما دارند. البته در صورت سردرگمی نسبت به انتخاب مدل فن و فیلتر و دیگر دستگاه های مرتبط، می توانید با کارشناسان مجموعۀ بنیس کمپانی مشورت نموده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()