فن از وسایل مهم و کاربردی است که مصارف آن را می توان در صنایع مختلف و همچنین منزل مشاهده نمود.  فروش فن در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد و به همین دلیل بایستی اطلاعات کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. فن به عنوان وسیله اصلی در راه اندازی سیستم تهویه و خنک سازی محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب صنعت گران بایستی با در نظر گرفتن شرایط پیش رو و کالاهایی که تولید می کنند از مزایای فن و فیلتر استفاده نمایند. بنیس کمپانی در طول فعالیت حرفه ای فروش فن، توانسته اند با برندهای معتبر و شناخته شده، انواع فن را عرضه نمایند.

فروش فن و انواع آن

با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده، قادر به خرید فن هواکش در ابعاد مختلف خواهید بود. فروش فن بر اساس نوع جریانی که بر اساس آن طراحی و ساخته شده است، در سطح بازار صورت می پذیرد. به عبارتی نوع موارد کاربرد آنها تغییر می کند و قطعاً نقش تعیین کننده بر روی عملکرد سیستم خواهد داشت. فروش فن بر مبنای جریان هوا در مدل های جریان محوری، سانتریفیوژ و جریان متقاطع تقسیم بندی می شوند.

هر کدام از آنها مصارف خاص خود را در سیستم های تهویه هوا ایفا می کنند. فروش فن با جریان محوری به عنوان یک فن صنعتی صورت می گیرد چون جریان هوا موازی با محوری که پروانه ها می چرخند، می باشند. موارد کاربرد فن های محوری بدین شکل است که جریان هوا را در امتداد محور فن تولید می کنند. فروش فن بر اساس نوع پروانه و فری در دسته بندی های مختلف منجمله فن پروانه ای، فن لوله محوری و فن پره محوری انجام می پذیرد که می توانید جهت خرید فن و فیلتر از طریق بنیس کمپانی، موجود بودن آنها را استعلام نموده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

   بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()