نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه دارای کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی می باشد و برخلاف انواع پلاستیک موجود دارای یک ویژگی منحصر به فرد است. این نوع پلاستیک دارای یک لایۀ حبابدار است که خاصیت ضربه گیری دارد که در ادامۀ مقالۀ این هفته به جزئیات نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه می پردازیم. جهت تولید نایلون حبابدار از دستگاه های مخصوص استفاده می نمایند که قابلیت ایجاد یک لایه حبابدار را داشته باشند.

خرید رول نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه ارزان و با دوام

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه بیش از پلاستیک های معمولی در بازار مشاهده می شود چون از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار هستند. شرکت باران پلاست با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند با استفاده از متریال پلی اتیلن موفق به تولید انواع پلاستیک صنعتی منجمله پلاستیک حبابدار ضربه گیر دو لایه، فیلم استرچ پالت بند و ... گردند.

انتخاب نوع پلاستیکی که برای بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل محصولات در کارخانجات صورت می گیرد، نقش بسزایی بر روی کاهش هزینه های خسارت در موارد مذکور می گردد. در همین راستا تولید و عرضۀ نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آورد. به طور کلی با بهره گیری از نایلون مناسب توانسته اند عملاً از ایجاد خسارت به تجهیزات الکترونیکی، دیجیتالی، شکستنی و ... جلوگیری کنند.

استفاده از رول نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه برای مصرف کنندگان بسیار راحت می باشد و به سهولت می توان برای بسته بندی هر کالایی در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده نمود. لیکن کارخانجات می بایست جهت بسته بندی اقلام بزرگ از نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه با حباب های درشت استفاده نمایند که همچنان خاصیت ضربه گیری خود را حفظ نمایند. هم اکنون در صورت نیاز به خرید پلاستیک حبابدار ضربه گیر دو لایه ارزان دارید، می توانید بدون واسطه با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

 

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()