نایلون از کاربردی ترین وسایلی است که در مصارف صنعتی و همچنین خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا برخی از افراد در حوزه تولید پلاستیک فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته اند شرایط تولید و فروش  نایلون حبابدار را برای مشتریان برآورده نمایند.

خرید نایلون حبابدار و مصارف اصلی آن

از ویژگی های شاخص نایلون حبابدار می توان به ضربه گیر بودن و عایق رطوبت بودن آن اشاره نمود. در نتیجه صاحبان کسب و کار به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و خسارت های حین حمل و نقل کالا ها از مزایای نایلون حبابدار بهره می گیرند. دریا پلاستیک به عنوان تولید کننده و فروشنده پلاستیک های صنعتی، پاسخگو به سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

این نوع پلاستیک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و همچنین طی یک دستورالعمل مشخص تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. به عبارتی جهت تولید نایلون حبابدار بایستی تجهیز به دستگاه های مخصوصی بود که بتوان یک لایه حبابدار را به یک لایۀ پلاستیکی چسباند که لایۀ میانی آن متشکل از هوا باشد. به دلیل طراحی خاصی که پلاستیک حبابدار از آن برخوردار است، به طور کلی جهت بسته بندی تجهیزات شکستنی و حساس از مزایای آن بهره گرفته می شود. فروش نایلون استرچ از طریق سایت انجام می گیرد. 

دسته بندی فروش نایلون حبابدار بر اساس ضخامت، سایز حباب و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند با توجه به جنس محصولات و ابعاد آنها نسبت به نوع پلاستیک حبابدار تصمیم بگیرند. بدون شک موارد مذکور به طور مستقیم بر روی قیمت نایلون حبابدار تأثیرگذار خواهد بود و در نتیجۀ این اتفاق، شاهد نوسان قیمت نایلون حبابدار در سطح بازار باشیم. البته لازم به ذکر است که قیمت روز مواد اولیه نیز از پارامترهای مهم در تعیین قیمت نایلون حباب دار به شمار می رود که می توانید به طور مستقیم از طریق تولید کننده ای همچون دریا پلاستیک، قیمت جدید لفاف های پلاستیکی را دریافت نمائید.

 

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()