فن تابلو برق از دیگر انواع فن موجود در بازار محسوب می گردد که در راستای تهویۀ هوای باکس های بسته و محصور شده به کار برده می شوند. در ادامۀ این مقاله تلاش داریم تا شما را با انواع فن تابلو برق آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین نوع آن را برای تجهیزات الکترونیکی خود خریداری نمائیم. هدف از خرید فن تابلو برق و نصب آن در تجهیزات و دستگاه های مختلف، خنک کردن قطعات الکترونیکی و به نوعی افزایش طول عمر آنها نسبت به شرایط محیطی است.  فن تابلو برق  بر مبنای کارکرد، تجهیز به قاب در سایزهای متفاوت هستند. بنیس کمپانی با برندهای معتبر، انواع فن تابلو برق را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار می دهند.

خرید فن تابلو برق در سایزهای مختلف

فن تابلو برق تجهیز به پروانه هایی با جنس و ابعاد متفاوت هستند و بدین ترتیب توانسته اند با تقویت نمودن آنها، شرایط مناسبی را برای سیستم های الکترونیکی مختلف بوجود آورند. هم اکنون در میان محصولات موجود در مراکز عرضۀ تجهیزات سیستم های تهویۀ هوا، امکان خرید فن تابلو برق در ابعاد استاندارد 12*12، 20*20 و ... فراهم می باشد. البته فن تابلو برق در ابعاد 8*8، 13*13، 15*15 و ... از جمله پرمصرف ترین آنها به شمار می روند.

 فروش فن تابلو برق در دسته بندی اصلی فن تابلویی AC و فن تابلویی DC صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که در ساخت تجهیزات مختلف ملاحظه می نمائید، می توانید نسبت به خرید فن تابلو برق مناسب و با کیفیت اقدام نمائید. جنس بدنه و نوع عملکرد فن از جمله عوامل مهم و کلیدی در انتخاب و خرید آن به شمار می روند. عمدتاً جنس بدنۀ اصلی فن تابلو برق و پره ها از فلز و یا پلاستیک مقاوم می باشد. در حال حاضر به سهولت می توانید از طریق مرکز بنیس کمپانی، اقدام به خرید انواع فن تابلو برق و دیگر تجهیزات تهویۀ هوا خریداری نمائید.

  بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()