در مقاله این هفته تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی و موارد مصرف نایلون حبابدار آشنا نمائیم. قطعا با مطالعه این مقاله، راحت تر می توانید آن را خریداری نموده و جهت بسته بندی برخی از کالاها به کار بگیرید. همانطور که از نامش پیداست، نایلون حباب دار متشکل از حباب های هوا می باشد که امکان ترکاندن حباب ها با فشار دست وجود دارد و به همین دلیل عموم افراد در دوران کودکی، تجربه این کار را داشته اند. فروش نایلون حبابدار به دلایل مختلفی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است که در ادامه پست بیشتر بدان می پردازیم. هم اکنون جهت خرید نایلون حباب دار ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

سفارش اینترنتی رول نایلون حبابدار

پلاستیک حبابدار به صورت دو لایه ای، سه لایه و بیشتر تولید می شود و به همین دلیل در دسته بندی نایلون های مستحکم گنجانده می شود و جهت مصارفی منجمله نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل از مزایای آن بهره گرفته می شود. بدون شک در بسته بندی محصولات دیجیتالی، تجهیزات الکترونیکی، ظروف شکستنی(چینی، سرامیک، شیشه ای یا کریستال)، دستگاه و تجهیزات حساس در علم پزشکی و غیره مشاهده نموده اید. فروش نایلون استرچ از طریق سایت انجام می گیرد.

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه، عمده مصرف این پلاستیک را به خود اختصاص داده است.البته همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز در صنعت پلاستیک سازی، موفق به تولید نایلون حبابدار سه بعدی شوند که کارایی این نوع پلاستیک را تقویت نموده و به نحوی مصرف آن را به حداقل رسانده اند.

بدون شک از مهمترین ویژگی های نایلون حباب دار آگاه هستید و به همین دلیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضمن آنکه افرادی که قصد اسباب کشی منزل دارند، به سهولت می توانند با خرید رول نایلون حبابدار از ورود صدمات فیزیکی جدی به وسایل شکستنی جلوگیری نمایند.

 

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()