فن و فیلتر از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه متشکل از دو قطعۀ اصلی است که امکان تهویه هوا و همچنین در عین حال، تصفیۀ هوای آلوده را فراهم می آورد. فن جزء دستگاه هایی است که متشکل از چند ردیف پروانه پره دار می باشد که انرژی مکانیکی را به یک جریان متناوب و پیوسته تبدیل می کند. جهت خرید فن و فیلتر با برندهای معروف می توانید از طریق بنیس کمپانی اقدام نمائید.

خرید فن و فیلتر و مهمترین ویژگی آنها

به کارگیری فن و فیلتر به مهندسین کمک می کند که بتوانند دو کالا را در کنار یکدیگر داشته باشند و در قطعاً صرفه جویی مالی و انرژی را به همراه خواهد داشت. به عبارتی همزمان با نصب دستگاه فن و فیلتر می توان علاون بر تهویه سازی و چرخش هوا در محیط، آلودگی های موجود در هوا را از بین برد. عمدتاً فروش فن و فیلتر به منظور به کارگیری آنها در کارخانجات تولید مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع مواد غذایی و غیره می باشیم.

هم اکنون در سطح بازار عرضۀ فن و فیلتر در ابعاد و مدل های های مختلف صورت می پذیرد. در نتیجه مهندسین و کارفرمایان متناسب با نوع پروژه و محصولاتی که تولید می کنند می توانند مناسب ترین فن و فیلتر را با برند معتبر خریداری نمایند.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت فروش فن و فیلتر بر پایۀ عوامل متعددی منجمله مدل و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نوع پروژه ای که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین دستگاه را انتخاب و خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت روز انواع فن و فیلتر می توانید از طریق واحد فروش بنیس کمپانی استعلام نمائید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()