فن تابلو برق به فن هایی گفته می شود که طراحی آن ها به شکلی است که می توان در تابلو و کیس های مختلف مورد استفاده قرار گرفته شوند. بدون شک کاربرد گستردۀ فن را در بناهای مختلف مشاهده نموده اید، که به منظور خنک سازی و تهویۀ هوای یک محوطۀ بسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر متقاضی خرید فن تابلو برق هستید، بایستی آشنایی اولیه نسبت به مدل های مختلف و تفاوت آنها نسبت به یکدیگر داشته باشید.

خرید فن تابلو برق در مدل های مختلف

فن مجهز به پره و موتور الکترومکانیکی است که نیروی لازم برای چرخش پره های آن را فراهم می آورد. بدین ترتیب جهت جا به جایی هوای آلوده و گرم داخل فضای بسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنیس کمپانی یکی از تأمین کننده دستگاه های فن و تجهیزات سیستم های خنک سازی به شمار می رود که می توانید با برندهای معتبر، انواع فن تابلو برق را خریداری نمائید.

فن به عنوان دستگاهی است که با حالت دوار، یک جریان را بوجود می آورد که جهت مکش و یا تهویه به کار برده می شود. نصب فن تابلو برق نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری سیستم های تعبیه شده درون تجهیزات و دستگاه های پیشرفته دارد. با به کارگیری آنها، می توان طول عمر سیستم های الکترونیکی را دو چندان نمود.

قیمت  خرید فن و فیلتر به ابعاد و مدل آنها بستگی دارد و بدین ترتیب جهت استعلام قیمت و خرید انواع فن تابلو برق می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید. فن تابلو برق AC و فن تابلو برق DC از جمله رایج ترین انواع فن تابلو برق به شمار می روند که با برندهای معتبر از طریق این مجموعۀ معتبر می توانید خریداری نمائید.

   بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()