کوپلینگ MT از جمله وسایلی است که به منظور محور نمودن موتور و شفت پمپ مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد Coupling MT برای موتورهای سانتریفیوژی است که امکان اتصال میان شفت و موتور را به صورت کسری فراهم می آورد. فروش کوپلینگ ام تی در مدل های مختلف صورت می پذیرد که در ادامۀ مقاله به معرفی آنها می پردازیم. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از تأمین کنندگان کوپلینگ MT و قطعات جانبی در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و متشکل از پرسنل مجربی که تسلط کامبل بر جزئیات فنی هر یک از انواع کوپلینگ ام تی و مدل های دیگر دارند.

خرید کوپلینگ ام تی و انواع آن

طراحی کوپلینگ ها به نحوی است که امکان حرکت دورانی موتور به شفت پمپ را فراهم نموده و به نوعی شرایط را برای انتقال این حرارت مهیا می سازد. خرید کوپلینگ MT در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به کوپلینگ فلزی، کوپلینگ لاستیکی، کوپلینگ هیدرولیکی و ... اشاره نمود.

جنس کوپلینگ MT که از آلیاژ فولادی با کربن درصد بالا و آلیاژهای بر پایۀ چدن ساخته می شوند، بسیار کاربردی بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت بالای سرعت گشتاور و محیط چرخشی دارند. با این تفاسیر، کوپلینگ به منظور انتقال نیرو و توان گشتاور محوری به کار برده می شوند و دارای دسته بندی متفاوت هستند. کوپلینگ ام تی از اجزای اصلی ماشین به شمار می رود که امکان حرکت و توان را از انتهای یک محور دریافت نموده و به محور دیگر انتقال می دهد.

جهت اطلاع از قیمت کوپلینگ ام تی ، می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید. بدین ترتیب متناسب با دستگاه های مختلف، می توانید مناسب ترین کوپلینگ ام تی را خریداری نمایند.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()