کوپلینگ Omega یکی دیگر از انواع کوپلینگی است که در ساخت تجهیزات و سیستم های مکانیکی به کار برده می شود. به طور کلی کوپلینگ ها به عنوان رابط و اتصال قطعات به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش کوپلینگ Omega در ابعاد و مدل متفاوت انجام می پذیرد که هنگام به کارگیری آنها، در نظر گرفتن مشخصات فنی حائز اهمیت است.

مزایای خرید کوپلینگ امگا

کوپلینگ امگا نیز از جمله کوپلینگ هایی است که دارای قابلیت انعطاف پذیری است که شیوۀ اتصال دو طرف این نوع کوپلینگ به واسطۀ مواد پلی یورتان مرغوب انجام می پذیرد. جهت خرید کوپلینگ Omega، پیشنهاد می کنیم از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، موجود بودن آن را استعلام نموده و پس از مشورت بهترین آن را انتخاب نمائید.

کوپلینگ امگا دارای قابلیت جبران ناهمراستایی میان دو شفت می باشد. از ویژگی های کوپلینگ Omega می توان به انتقال قابل توجهی گشتاور به واسطۀ کوپلینگ در سایز کوچکتر اشاره نمود. با در اختیار داشتن شفت های بزرگ تر، می توان از کوپلینگ امگا کوچکتر استفاده نمود. از دیگر قابلیت و ویژگی های کوپلینگ Omega می توان به سبک بودن و فیوز بودن آن برای قطع ارتباط دو طرفه اشاره نمود. ضمن آنکه فاقد نیاز به روغنکاری است و نصب این نوع کوپلینگ بدون نیاز به جا به جایی تجهیزات مکانیکی انجام می پذیرد.

قیمت کوپلینگ امگا بر مبنای سایز و مدل آن انجام می پذیرد. از معایب شاخص کوپلینگ امگا می توان به غیر قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود که بایستی اتصال میان دو سمت شفت قطع گردد و سپس نسبت به تعویض کوپلینگ Omega اقدام نمود. جهت کسب اطلاعات تخصصی و در نهایت خرید مناسب ترین کوپلینگ Omega می توانید پس از مشورت نمودن با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس، اقدام نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()