فروش فن در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که می توان از تکنولوژی آن برای خارج نمودن بوی نامطبوع و رطوبت هوا استفاده نمود. ضمن آنکه در محیط هایی که میزان آلاینده های هوا و گرد و خاک بیشتر مشاهده می شود، استفاده از فن، راهکار مناسبی می باشد.  فروش فن در طبقه بندی متفاوت منجمله هواکش صنعتی و هواکش خانگی انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که برای محیط در نظر گرفته اید، می توانید بهترین فن و هواکش را تهیه نمائید. بنیس کمپانی به عنوان یکی از تأمین کنندگان تجهیزات سیستم های هواکش به شمار می رود که در لیست محصولات توانسته اند اقدام به فروش فن در سایزهای متفاوت نمایند.

فروش فن ایرانی

عموماً فروش فن در مدل و سایزهای متفاوت صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با نوع کاربری آنها دارد. ضمن آنکه بستگی به  مساحت محیط خواهد داشت. قسمت های اصلی فن شامل تسمه، پولی، یاتاقان، شفت، پروانه، قاب و الکتروموتور می باشند که مشخصات فنی آنها نقش مؤثر در عملکرد اصلی فن خواهد داشت. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، فن ها از طراحی متفاوتی برخوردار هستند که باعث گردیده تا شاهد فروش فن متناسب با نیاز مصارف صنعتی و یا خانگی باشیم.

هنگام خرید فن، سایز و میزان توان الکتروموتور دستگاه حائز اهمیت است. به عنوان مثال در طراحی سشوار از فن در ابعاد کوچک تر استفاده شده است که قابلیت حرکت و چرخش هوا را دارد. در لیست فروش فن می توانید انواع فن با جریان محوری، سانتریفیوژی و جریان متقاطع را ملاحظه نمائید که صاحبان مشاغل مختلف متناسب با نیازی که رویت می کنند، می توانند بهترین آنها را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. جهت سفارش فن با مصارف صنعتی و خانگی مانند  خرید فن و فیلتر می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس حاصل نموده و خرید خود را انجام دهید.

   بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()