کوپلینگ روتکس از جمله انواع کوپلینیگی است که دارای کاربرد گسترده ای می باشد. عامل اصلی تمایز آن با دیگر انواع کوپلینگ، نحوۀ عملکرد آن است که از نظر ابعاد و جنس متریالی که برای ساخت آن به کار رفته، قابل مشاهده می باشد. متناسب با سیستم های مختلف از مزایای کوپلینگ Rotex بهره گرفته می شود. توسط مهندسین، نوع و سایز کوپلینگ روتکس انتخاب می گردد و به عنوان پرکاربردترین کوپلینگ های موجود در جهان شناخته می شود. هم اکنون از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس می توانید اقدام به خرید کوپلینگ روتکس با متریال متفاوت نمائید.

خرید کوپلینگ Rotex

متریال اصلی تشکیل دهندۀ انواع کوپلینگ Rotex عبارتند از آلومینیوم، چدن فولاد و استیل استنلس می باشد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف می توانید مناسب ترین کوپلینگ روتکس را در سایز مناسب خریداری نمائید. فروش کوپلینگ Coupling Rotex آلومینیومی از نظر کیفیت ساخت دارای ظرافت بسیاری است که با استفاده از دستگاه های دقیقی همچون تراش cnc که دارای تلرانس اندکی هستند، صورت می پذیرد. بدین ترتیب هنگام رفت و برگشت قطعه، دقیقاً در محل اولیۀ خود قرار گرفته می شود.

هر کدام از متریالی که جهت ساخت کوپلینگ روتکس مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای تحمل فشار و گشتاور منحصر به فرد می باشند. Coupling Rotex در محل هایی که گشتاور و فشار کمتری وجود دارد مورد استفاده قرار گرفته می شود. این در حالی است که کاررد کوپلینگ فولادی روتکس دارای مقاومت بالایی در برابر گشتاور زیاد می باشد.

با توجه به اینکه کوپلینگ روتکس در ابعاد کوچک ساخته می شوند، نسبت به دیگر انواع کوپلینگ، دارای عملکرد بالایی است و به همین دلیل بیشترین کاربرد را در صنایع دیگر دارد. جهت استعلام قیمت Coupling Rotex و سفارش آن می توانید با دفتر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()