کوپلینگ جاو به عنوان یکی از قطعات کاربردی در سیستم موتورها به شمار می رود. همانطور که می دانید اهمیت کاربرد Jaw Coupling در دیگر انواع کوپلینگ، اتصاد دو شفت به یکدیگر می باشد که قابلیت افزایش گشتاور موتور و کاهش میزان ارتعاشات سیستم را داشته باشد. از آنجایی که قطعات کوپلینگ، قابلیت تعمیر ندارند. در نتیجه بایستی نسبت به خرید کوپلینگJaw  و تعویض آن با قطعۀ معیوب نمود. هم اکنون از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، می توانید نسبت به خرید کوپلینگ Jaw اقدام نمائید.

خرید کوپلینگ Jaw با مشخصات فنی استاندارد

طراحی کوپلینگJaw  با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری صورت گرفته است که قابلیت انتقال توان عمومی سیستم را دارد. بدین ترتیب قطعات به کار رفته در درون سیستم کوپلینگ جاو، به نحوی است که باعث کاهش ناهماهنگی های سیستم موتور می گردد. ضمن آنکه به عنوان کنترل کنندۀ حرکت و یا سرو قطعات مکانیکی موتور می گردد. در صورت نیاز به خرید کوپلینگJaw  ، داشتن اطلاعات تخصصی در خصوص نحوۀ عملکرد و طراحی این قطعه برای افراد حائز اهمیت می باشد.

اجزای اصلی Jaw Coupling شامل دو توی فلزی و یک الاستومری است که با عنوان عنکبوت شناخته می شوند که با استفاده از لوب ها به یکدیگر متصل می گردند. گشتاور کوپلینگ جاو دارای قابلیت فشرده سازی نیرو به واسطۀ لوب های الاستومری را دارند. در نتیجه متناسب با نیازی که برای سیستم های مکانیکی مشاهده می نمائید، می توانید بهترین کوپلینگ را خریداری نمائید.

جهت اطلاع از قیمت کوپلینگ Jaw، می توانید با کارشناسان مجموعۀ شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید. در این صورت شما متناسب با سیستم هایی که قصد تولید آنها را دارید، نسبت به خرید کوپلینگ جاو با قیمت ارزان تر از بازار اقدام نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()