کوپلینگ روتکس یکی دیگر از انواع قطعاتی است که در طراحی و ساخت برخی از ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی می توان گفت : گسترش فروش انواع کوپلینگ Rotex  به دلیل کیفیت و عملکرد بالایی که از آن برخوردار است، صورت می پذیرد. در میکرو مقالۀ این ماه، قصد داریم به معرفی کوپلینگ روتکس بپردازیم و اینکه چه دلایلی باعث گردیده تا مهندسین این محصول را در ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی استفاده نمایند. شرکت کیهان افزار زاگرس از جمله مراکز تأمین کننده و فروشندۀ قطعات کوپلینگ Rotex، امگا، شبکه و غیره در بازار می باشند که می توانند اطلاعات تخصصی در زمینۀ انتخاب کوپلینگ مناسب به شما ارائه دهند.

خرید کوپلینگ روتکس اورجینال

مهمترین ویژگی کوپلینگ روتکس، این است که از انتقال ضربه به محور اصلی سیستم جلوگیری می کند. آلومینیوم، چدن و استیل استنلس از جمله متریال اصلی است که در طراحی و ساخت کوپلینگ روتکس به کار برده می شوند. کوپلینگ روتکس مبتی بر نوع کاربری که در فرآیند ساخت تجهیزات صنعتی دارند، در ابعاد متفاوت تولید می شوند. در نتیجه هنگام خرید کوپلینگ Rotex بایستی نوع کاربری که این قطعه می تواند داشته باشد، در نظر بگیرید. این قطعه با استفاده از دستگاه های برش CNC، تراشیده می شوند چون دارای تلرانس پایین هستند.

از ویژگی مهم کوپلینگ روتکس می توان به قابلیت تحمل فشار و گشتاور منحصر به فرد آن اشاره نمود. در این صورت، در موقعیت هایی که میزان گشتاور و فشار اندکی وجود دارد، می توان از قابلیت های کوپلینگ Rotex بهره گرفت. لازم به ذکر است که این نوع کوپلینگ فولادی توانایی مقاومت در گشتاورهای زیاد را دارد. در صورت کسب اطلاعات در خصوص قیمت کوپلینگ روتکس در بازار، می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس گرفته و مشورت نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()