کوپلینگ Omega در لیست قطعات کوپلینگ رویت می شود چون در طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی کاربرد گسترده ای دارد. در مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را بیشتر با عملکرد و دلایل خرید  کوپلینگ Omega آشنا سازیم، پس از اگر اطلاعات جامعی در این خصوص ندارید، مطالعۀ این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم. کاربرد اصلی کوپلینگ Omega و هر کوپلینگ دیگری، نقش رابط و برقرار کننده اتصال میان برخی از قطعات مکانیکی است. در همین راستا فروش کوپلینگ امگا در مدل و ابعاد مختلف، توسط شرکت کیهان افزار زاگرس صورت می پذیرد. این کمپانی به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع کوپلینگ در برندهای معتبر فعالیت می کنند.

قیمت کوپلینگ امگا

از قابلیت های اصلی کوپلینگ Omega می توان به جبران ناهمراستایی میان دو شفت آن اشاره نمود. به عبارتی جهت جا به جایی گشتاور در عملکرد موتور، از مزایای قطعات کوپلینگ بهره گرفته می شود. بدین ترتیب مهندسین و متخصصین تلاش می کنند متناسب با نوع سیستم و بازدهی که برای موتور و قطعات در نظر گرفته اند، می توانند اقدام به خرید کوپلینگ Omega با مشخصات فنی مناسب نمایند. هنگام استفاده از شفت های بزرگ، کاربرد کوپلینگ امگا در ابعاد کوچک می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

بدیهی است که قیمت کوپلینگ امگا به جنس، نوع و ابعاد آن بستگی دارد و به همین دلیل شاهد عرضۀ انواع کوپلینگ Omega در بازار با قیمت متفاوت هستیم. کاربرد این کوپلینگ در طراحی و ساخت موتور مشاهده می گردد چون امکان اتصال میان دو شفت را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که کوپلینگ امگا غیر قابل تعمیر بوده و در صورت آسیب دیدگی و نقص فنی، می بایست با کوپلینگ نو تعویض گردد. جهت راهنمایی و کسب اطلاعات تخصصی دیگر در حوزۀ خرید کوپلینگ Omega می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس گرفته و مشورت نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()