فروش فن در دسته بندی و سایزهای مختلف صورت می پذیرد و صاحبان صنایع متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، سعی در خرید فن مناسب خواهند داشت. فن به نحوی طراحی شده است که متشکل از چند ردیف پروانه پره دار و موتور می باشد که قابلیت دوار دارد. این دستگاه با دریافت انرژی مکانیکی، قادر به ایجاد یک جریان پیوسته در هوا می باشد. هدف از تولید و فروش فن ، وارد نمودن هوای تازه و جایگزین کردن آن بجای هوای آلوده و دارای گرد و غبار می باشد. بنیس کمپانی توانسته به اقتضای نیاز بازار، موفق به فروش انواع فن و فیلتر و دیگر تجهیزات سیستم هواکش گردد.

فروش فن صنعتی و خانگی

امروزه با به کارگیری فن و فیلتر توانسته اند در صنایع مختلف از گسترش آلودگی در محیط بکاهند. ضمن آنکه در برخی از صنایع، وجود گرد و خاک در محیط می تواند صدمات جدی در تولید محصولات بوجود آورد و به همین دلیل صنعت فروش فن برای صاحبان صنایع حائز اهمیت است. در حالت کلی طراحی فن در سه مدل اصلی با ویژگی کشیدن هوا، دمیدن هوا و یا گردش هوا انجام می گیرد. بنابراین متناسب با موقعیت های مختلف، می توان مناسب در میان فروش فن در مدل های مختلف، کاربردی ترین آنها را خریداری نمائید.

قطعات اصلی فن عبارتند از تسمه، پولی، یاتاقان، الکتروموتور، شفت، پروانه و بدنه می باشند که متناسب با نوع کاربری که می توانند داشته باشند، با مشخصات فنی متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش فن در سایزهای مختلف صورت می پذید چون هر چه بزرگ تر باشد، قطعاً بازدهی بیشتری خواهد داشت. به نوعی قدرت بیشتری برای مکش و یا دمیدن هوا دارد. از جمله موارد کاربرد فن ها را می توان در طراحی کیس کامپیوتر، یخچال، سشوار، هود و ... اشاره نمود. فروش فن و فیلتر در مدل های مختلف را می توانید در لیست محصولات بنیس کمپانی می توانید ملاحظه نموده و به صورت عمده هر یک از آنها را سفارش دهید.

   بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()