فیلترشنی از دستگاه های تصفیه آب است که به منظور حذف ذرات اضافی آب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه روشی آسان برای تصفیه اب می باشد. برای مراحل تکمیلی زلال سازی آب از فیلترشنی استفاده می شود. املاح معدنی موجب کدورت آب شده و برای حذف این ذرات از فیلترشنی استفاده می شود. در سیستم های تصفیه سازی آب برای تصفیه آب و جداسازی مواد اضافی آن از فیلتر شنی  استفاده می شود. قیمت فیلترشنی مانند فیلتر شنی FRP بسیار مناسب بوده و این یکی از مزیت های این دستگاه به شمار می رود.  فیلترشنی به دلیل طراحی خاصی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین دلیل برای مصارف مختلف از این وسیله استفاده می شود . با استفاده از فیلترشنی می توان با سرعت بالا تصفیه سازی آب را انجام داد. این دستگاه دارای مکانیسم ساده ای است و کار با آن آسان می باشد. همچین این دستگاه به آسانی نصب می شود.

فروش فیلترشنی با بهترین کیفیت

شرکت اطلس آب انواع فیلترشنی مانند فیلتر شنی FRP  را با قیمت های مناسب ارائه می نماید. دستگاه های ارائه شده توسط این مجموعه دارای طراحی پیشرفته هستند و قادر به تصفیه سازی آب در زمان کوتاه می باشند. تصفیه سازی آب یکی از موارد مهم در صنایع مختلف می باشد به همین منظور از انواع دستگاه های تصفیه سازی استفاده می شود تا بتوان زلال سازی آب را به خوبی انجام داد. انواع پکیج تصفیه اب صنعتی و خانگی توسط شرکت اطلس آب عرضه می گردد و در صورت تمایل به خرید فیلترشنی و سایر دستگاه های تصفیه آب می توانید با مراجعه به سایت اطلس آب این دستگاه ها را تهیه نمایید.

انواع فیلترشنی

فیلترشنی ثقلی، فیلترشنی تند ثقلی،   فیلتر شنی FRP  ،فیلترشنی تند و... به منظور تصفیه سازی آب و حذف املاح معدنی آن به کار می رود. شن فیلترشنی از جنس سیلس می باشد و در تعداد لایه هایی در این دستگاه قرار داده شده است. لایه بندی لایه ها در فیلترشنی با ترتیب اندازه ذرات بوده و با توجه به کاربرد مورد نظر تعبیه شده است.

    شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()