فن تابلو برق از جمله قطعاتی است که به منظور خنک کاری و از بین بردن حرارت و گرمای زیاد درون تابلوهای برق مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در مقالۀ این هفته، تلاش به معرفی انواع فن تابلو برق صنعتی داریم که در ابعاد و مدل های مختلف تولید و به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که اهمیت به کارگیری فن تابلو برق زمانی به چشم می آید که از تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات الکترونیکی در یک جعبۀ محبوس استفاده گردد. بنیس کمپانی، کسب و کار حرفه ای خود را در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات سیستم تهویه هوا در صنعت همچون دستگاه های فن تابلو برق، فن و فیلتر، گاردن فن، هواکش، ترموستات، هیتر تابلویی و ... ادامه می دهد.

انواع برند فن تابلو برق

بدین ترتیب بدون دغدغه قادر به تأمین انواع فن و فیلتر مانند فن تابلو برق منجمله فن های تابلو برق Ebmpapst، Commonwealth، ADDA، Fulltech، Delta و ... می باشند. فاکتورهای مهم که در انتخاب یک فن تابلو برق در نظر گرفته می شود، عبارتند از :

  • مساحت تابلو
  • در مجاورت داشتن با مواد اسیدی
  • میزان تولید حرارت درون محفظۀ بسته
  • میزان و یا تعداد قطعات الکترونیکی داخل تابلو

به عبارتی هر کدام از موارد مذکور، تأثیر مستقیم بر روی نتیجۀ عملکرد خنک کاری تابلو دارد. به عنوان مثال گذر حجمی، فاکتور مهمی است که بر اساس میزان حجم واقعی هوایی تعیین می گردد و نقش بسزایی بر روی سرعت افزایش گرمای داخل تابلو دارد. از این رو با انتخاب فن تابلو برق مناسب که تمام خصوصیات مذکور در آن لحاظ شده باشد، می توانید مانع از ایجاد جرقه و آتش سوزی در داخل تابلوهای برق شوید. بنیس کمپانی پس از بررسی وضعیت بازار و نیاز صاحبان مشاغل، اقدام به عرضۀ   فن و فیلتر در برندهای معتبر می نمایند.

   بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()