کوپلینگ N-eupex از دیگر انواع کوپلینگ در بازار به شمار می رود که دارای مصارف خاص در صنایع مختلف می باشد. با توجه به گستردگی و اهمیت کاربرد کوپلینگ ان یوپکس، در این مقاله تلاش داریم تا با جزئیات بیشتر بدان بپردازیم. برده در حال حاضر امکان خرید کوپلینگ N-EUPEX در سایزهای مختلف برای صاحبان صنعت فراهم می باشد چون کاربرد و نقش بسزایی در عملکرد سیستم های مکانیکی دارد. کوپلینگ ان یوپکس به نحوی ساخته شده که متشکل از دو هاب با جنس فولاد می باشد که دارای مقاومت زیادی است و شرکت کیهان افزار زاگرس توانسته موفق به عرضۀ Coupling N-eupex با برند و مدل های مختلف گردند.

قیمت کوپلینگ ان یوپکس

بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی که تولید می کنند، می توانند اقدام به خرید کوپلینگ ان یوپلکس نمایند. کوپلینگ های N-eupex دارای اجزایی با قابلیت انعطاف پذیری الاستومتری است که امکان آزمایش بر روی آنها فراهم می باشد. بدین ترتیب به واسطۀ وارد نمودن نیروهای فشاری، امکان خمش برای این کوپلینگ ان یوپکس فراهم می باشد. از این رو کاربرد گستردۀ این نوع کوپلینگ در شرایط آب و هوایی مختلف مشهود است. لازم به ذکر است که شیوۀ محاسبه عملکرد و میزان گشتاور موتور بر پایۀ اتصال شفت – هاب صورت می گیرد.

در واقع عملکرد کوپلینگ ان یوپکس  به نحوی است که قادر به انتقال نیروی محرک برای به حرکت درآوردن شفت می باشد. شیوۀ محاسبۀ گشتاور موتور را تحت تأثیر خود قرار می دهد. جهت خرید کوپلینگ ان یوپکس بایستی به سایز آن توجه داشته باشید که عمدتاً متناسب با گشتاور 19 الی 60 هزار نیوتن بر متر ساخته می شوند. هم اکنون از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، به سهولت قادر به استعلام قیمت کوپلینگ N-eupex می باشید و متناسب با نیازی که دارید، می توانید سفارش خود را ثبت نمائید.

 شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()