کوپلینگ شبکه ای Grid Coupling از دیگر انواع کوپلینگ در بازار به شمار می رود. این نوع کوپلینگ همانند کوپلینگ دنده ای و دیسکی طراحی شده است و همچون سایر قطعات کوپلینگ، کاربرد اختصاصی در سیستم های مکانیکی دارد. جهت خرید کوپلینگ Grid می توانید به مراکز عرضۀ قطعات کوپلینگ مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، قادر به عرضۀ کوپلینگ گراید یا همان کوپلینگ شبکه ای می باشند. شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت تخصصی در زمینۀ فروش کوپلینگ فعالیت می کنند و توانسته اند در لیست محصولات با کیفیتی را عرضه نمایند.

مهمترین ویژگی کوپلینگ شبکه ای

 مصارف کوپلینگ شبکه ای در طراحی موتورهایی است که متشکل از شفت می باشند. با استفاده از کوپلینگ Grid می توان حرکت و نیروی لازم برای شفت موتور را فراهم آورد. اگر در پی تأمین کوپلینگ شبکه ای می باشید، بایستی آشنایی کافی با قابلیت های این سیستم داشته باشید. بدون شک انتخاب نوع کوپلینگ بر مبنای مشخصات فنی آن صورت می گیرد، ضمن آنکه متناسب با موقعیت های مختلف و نوع کاربردی که می توانند داشته باشند، بایستی Grid Coupling مناسبی را تهیه نمود.

کوپلینگ Grid دارای توانایی انتقال گشتاور میان دو نقطۀ مرکزی شفت می باشد. از مزایای این نوع کوپلینگ به عنوان شبکۀ جاذب گیج کننده استفاده می گردد. توسط کوپلینگ شبکه ای می توان برنامه های انباشته بی حسی را نسبت به هم پراکنده ساخت. از ویژگی های این نوع کوپلینگ می توان برای محدود کردن سخت افزار در داخل سیستم های مکانیکی استفاده نمود.

عملکرد Grid Coupling به میزان دما و همچنین انعطاف پذیری سیستم بستگی دارد. در نتیجه متناسب با سیستم های موتور، امکان انتخاب و خرید کوپلینگ شبکه ای   در سایز و توان متفاوت برای تولید کنندگان در عرصۀ صنعت فراهم می باشد. لذا جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس  تماس گرفته و مشورت نمائید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()