از دستگاه تصفیه آب صنعتی به منظور تصفیه سازی آب استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب صنعتی از تجهیزات بسیار مهمی است برای گندزدایی آب مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان املاح مضر آب را از بین برد و مزه های بد و شوری آن را برطرف نمود. دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند.

موارد استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کاربرد های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. در دامداری ها ، کشاورزی، مراکز درمانی و خانه ها و... از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. این دستگاه دارای قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر روش های تصفیه آب دارد و همچنین توانایی این دستگاه ها برای پاکسازی آب بسیار بالا می باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان شوری ، تلخی و املاح اضافی آب را گرفت و دستگاه تصفیه آب صنعتی را با تنظیم میزان تصفیه می توان تا حد استاندارد پاکسازی آب را انجام داد. فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی توسط شرکت اطلس آب انجام می گیرد . دستگاه تصفیه آب باتوجه به کارکرد و حجم تصفیه آب در انواع مختلفی می باشند که شامل دستگاه تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می باشند و هر یک دارای کارایی مخصوص به خود هستند. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی می توانید با مراجعه به سایت اطلس آب ، دستگاهی متناسب با کارایی مدنظر را تهیه نمایید. همکاران ما در شرکت اطلس آب مشاوره های لازم را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به شما ارائه می نمایند و می توانید بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی را تهیه نمایید.

شرکت اطلس آب

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

          ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()