کلرزن وسیله ای برای گندزدایی آب و فاضلاب می باشد که برای تصفیه آب مورد استفادده قرار می گیرد. از کلر معمولا برای تصفیه آب شرب و سایر آب های مصرفی استفاده می شود. در واقع کلر بسیار قوی در گندزدایی بوده و استفاده از کلر به واسطه ی کلرزن میسر می شود. استفاده از کلرزن موجب از بین رفتن میکروارگانیسم ها شده و کلر اکسید کننده می باشد. هزینه ی استفاده از کلرزن نسبت به سایر روش ها به صرفه بوده و به همین دلیل این روش بسیار رایج است.

شرکت اطلس آب فروش کلرزن، پکیج تزریق کلر و سایر تجهیزات تصفیه آب را در کاربرد های متنوع ارائه می نماید. برای خرید کلرزن یا پکیج تزریق کلر به سایت اطلس آب مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید تا دستگاه هایی با دوام و کاربردی را تهیه نمایید.

کلرزن چیست؟

کلرزن وسیله ای است که با استفاده از آن ، به آب کلر زده می شود. به دلیل این که در آب مواد اضافی مانند میروارگانیسم ها وجود دارند که برای سلامتی مضر هستند ، از کلر به عنوان مایع ضد عفونی کننده استفاده می شود تا تصفیه سازی آب انجام گیرد. کلر بر باکتری ها و پروتئین ها تاثیر می گذارد و برای گندزدایی و ضد عفونی کردن آب می توان از آن استفاده کرد. به وسیله ی دستگاه کلرزن ، کلر به آب افزوده می شود. کلر وارد شده به آب با توجه به کلرزن می تواند به صورت مایع یا گاز باشد. این دستگاه ها دارای تنظیمات بوده و می توان میزان آب ورودی و میزان کلر را کنترل نمود.

شرکت اطلس آب از مراکز توزیع دستگاه های تصفیه آب صنعتی و خانگی و پکیج تزریق کلر است که به دلیل تقاضای زیاد مشتریان ، فروش کلرزن را در نظر گرفته است و انواع دستگاه کلرزن را با بهترین قیمت ارائه می نماید.

شرکت اطلس آب

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()