فن و فیلتر از دستگاه های کاربردی است که با هدف تهویۀ هوای محوطه های بسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع فن و فیلتر و مزیت کاربرد آنها آشنا سازیم. همانطور که می دانید مشاغل متعددی، ممکن است به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، هوای ناسالم در آن محیط ایجاد نمایند. جهت جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند که می تواند سلامت افراد را تحت تأثیر خود قرار دهد، خرید  فن و فیلتر مانند فن Ebmpapst و به کارگیری آن در محیط بهترین راهکار به شمار می رود. بنیس کمپانی به عنوان وارد کننده و فروشنده قطعات و دستگاه های فن و فیلتر همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده اند.

پرفروش ترین دستگاه فن و فیلتر

فن و فیلتر IP54 از جمله پرفروش ترین انواع این دستگاه به شمار می رود که در سایز و ظرفیت های متفاوت تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید انتخاب نوع فن و فیلتر بر اساس فاکتورهای متعددی صورت می پذیرد که می توان به میزان و نوع آلودگی موجود در هوای آن محیط اشاره نمود. مهندسین متناسب با سیستم های مختلفی که تولید می کنند، از مزایای فن و فیلتر برای تأمین هوای فیلتر شده در محوطۀ محبوس استفاده می نمایند. با توجه به تعدد برند و مدل های قطعات الکترونیکی، قیمت فن و فیلتر در بازار متفاوت تعیین می گردد. فروش فن Ebmpapst از طریق این مجموعه انجام می گیرد.

با توجه به مطالب مذکور، اهمیت کاربرد فن و فیلتر مانند فن Ebmpapst در تابلوهای برق، کامپیوتر و سرور، خنک کردن تجهیزات الکترونیکی به کار رفته درون این گونه محفظه هایی است. همانطور که می دانید روشن ماندن بیش از اندازۀ قطعات الکترونیکی، باعث جریان کشیدن آنها و در نهایت ایجاد جرقه و آتش سوزی می شود. بدین ترتیب به سهولت می توانید از خدمات مرکز بنیس کمپانی استفاده نمائید.

بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()