کوپلینگ شبکه ای از دیگر کوپلینگ های مهم و اساسی در طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. انتخاب نوع کوپلینگ بر روی عملکرد سیستم های مکانیکی تأثیرگذار می باشد و می تواند باعث افزایش بازدهی موتور گردد. در واقع جهت نصب دو شفت به یکدیگر، از مزایای کوپلینگ شبکه ای استفاده می گردد. خرید کوپلینگ Grid در سایز متفاوت صورت می پذیرد چون بستگی به نوع سیستم مکانیکی و قطعات به کار رفته دارد. کوپلینگ گرید، همانند کوپلینگ دیسکی است و از گشتاور بالا برخوردار می باشد. در صورت نیاز به تأمین انواع کوپلینگ اورجینال می توانید به شرکت کیهان افزار زاگرس مراجعه نمائید. از طریق مراکز فروش قطعات کوپلینگ، قادر به خرید کوپلینگ شبکه ای در سایز مناسب خواهید بود.

خرید کوپلینگ شبکه ای استاندارد

استفاده از کوپلینگ Grid برای نصب دو شفت به یکدیگر، شرایطی را برای حفظ تعادل یک سیستم مکانیکی فراهم می آورد. با کوپلینگ می توان میزان گشتاور موتور را کنترل نمود. ضمن آنکه میزان دما و حرارت موجود در موتور از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار خواهد بود. با توجه به قطعات کوپلینگ بر اساس نوع صلب و انعطاف پذیری در دسته بندی متفاوت قرار گرفته می شوند، بایستی در انتخاب نوع کوپلینگ توجه ویژه به مشخصات فنی آنها داشته باشید. جهت انتخاب سایز کوپلینگ شبکه ای بایستی توجه ویژه نسبت به محور اصلی شفت ها داشته باشید.

عموماً کوپلینگ شبکه ای که جزء کوپلینگ های دنده ای محسوب می گردد، از اجزای اصلی توپی، غلاف و جداکننده تشکیل می شوند. لازم به ذکر است که قطعات دیگری همانند واشر فنری و واشر آب بند از اجزای اصلی این نوع قطعات کوپلینگ به شمار می روند. در صورت نیاز به استعلام قیمت کوپلینگ Grid می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()