کوپلینگ MT از دیگر انواع کوپلینگ موجود در بازار به شمار می رود که می توانید متناسب با ماشین آلات و تجهیزاتی که تولید می کنید، مناسب ترین نوع  کوپلینگ MT را خریداری نمائید. کوپلینگ از جمله قطعاتی که جهت اتصال دو شفت به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند شرایط بهتری را برای انتقال قدرت فراهم آورند. فروش کوپلینگ MT در سایزهای متفاوت انجام می پذیرد و مهندسین متناسب با ساختار مکانیکی و نوع دستگاه، می توانند از مزایای کوپلینگ ام تی بهره مند گردند. در صورت نیاز به خرید انواع کوپلینگ با برندهای معتبر و شناخته شده، می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

خرید کوپلینگ ام تی اورجینال

کوپلینگ ام تی به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که از آن برخوردار است، قابلیت استفاده در سیستم های مکانیکی بزرگ همچون موتور، گیربکس، کمپرسور و ... را دارند. کوپلینگ MT و هر برند دیگری، به عنوان قطعۀ مکانیکی جهت اتصال دو قطعۀ مجاور در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب می توانند گشتاور مورد نیاز برای به حرکت درآوردن قطعات شفت را فراهم آورند. هم اکنون متناسب با سیستم های مختلف می توانید اقدام به خرید کوپلینگ MT در سایز و مدل استاندارد نمائید. با نصب صحیح کوپلینگ می توان از آسیب های احتمالی به دستگاه جلوگیری نمود و قطعاً هزینه های نگهداری را به حداقل می رساند.

با توجه به گستردگی کاربرد  کوپلینگ ام تی و هر برند دیگر، بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. جهت اطلاع از قیمت کوپلینگ MT می توانید به مراکز عرضۀ قطعات کوپلینگ مراجعه نمائید. شرکت کیهان افزار زاگرس از جمله مراکزی است که در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به فروش انواع کوپلینگ ام تی، کوپلینگ روتکس، کوپلینگ امگا، کوپلینگ ان یوتکس و ... گردند.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()