کوپلینگ N-eupex دارای وظیفۀ خاصی است که در صنایع مختلف، توسط مهندسین مکانیک برای اتصال دو محور محرک دوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعاً انتخاب نوع کوپلینگ بر نحوۀ عملکرد چنین سیستم هایی تأثیر می گذارد و به همین دلیل انتخاب نوع کوپلینگ نیاز به دقت و توجه ویژه دارد. فروش  کوپلینگ N-EUPEX همچون هر کوپلینگ دیگری در سایزهای مختلف انجام می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، به سهولت می توانید کوپلینگ این یوپکس را انتخاب نموده و به صورت اورجینال خریداری نمائید. شرکت کیهان افزار زاگرس در عرصۀ فروش تجهیزات و سیستم های مکانیکی فعالیت دارند و توانسته اند در لیست قطعات کوپلینگ، امکان خرید کوپلینگ ان یوپکس را فراهم آورند.

مزیت به کارگیری کوپلینگ ان یوپکس

جهت تولید برخی از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، به کارگیری کوپلینگ N-eupex می تواند بازدهی چنین سیستم هایی را بهبود ببخشد. نکتۀ مهم و اساسی که در طراحی و ساخت تجهیزات مکانیکی همچون موتور، گیربکس و ... وجود دارد، شفت های موتور که محرک اصلی به شمار می روند، به صورت مستقیم به قطعات متحرک متصل می شوند. در صورت خراب شدن و شکستگی شافت های محرک، بایستی موتور یا کل شفت تعویض گردد و هزینۀ زیادی را برای افراد تحمیل می کند.

قطعاً نصب کوپلینگ ان یوپکس در ماشین آلات سنگین و سیستم های صنعتی می تواند بازدهی موتور را دو چندان نماید. در نتیجه با استفاده از کوپلینگ مناسب، می توان هزینه های نگهداری از سیستم های مکانیکی را به حداقل رساند. جهت انتقال نیروی گشتاور در داخل موتور ماشین آلات می توان از مزایای کوپلینگ N-eupex استفاده نمود. کوپلینگ شفت از پرمصرف ترین عناصر ماشین به شمار می رود که به منظور انتقال قدرت مورد استفاده قرار گرفته می شود. در صورت نیاز به تهیۀ انواع کوپلینگ ان یوپکس می توانید به شرکت کیهان افزار زاگرس مراجعه نمائید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()