فن تابلو برق از جمله انواع فن سیستم تهویه به شمار می رود که در طراحی سیستم های الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنیس کمپانی از جمله مراکز بزرگ در عرصۀ واردات انواع فن تابلویی به شمار می روند که در لیست خود، قادر به تأمین و فروش  فن تابلو برق آسانسور نیز می باشند. هدف از طراحی و کاربرد فن تابلو برق، خنک کاری تجهیزات الکتریکی و افزایش طول عمر مفید چنین دستگاه هایی می باشند. فن های تابلویی بر مبنای کاربردی که دارند، در قاب هایی با ابعاد و جنس متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف که در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می تواند اقدام به خرید فن تابلو برق مناسب نمود.

خرید فن تابلو برق در ابعاد متفاوت

فروش فن تابلو برق در سایزهای 20*20، 12*12، 15*15، 13*13 و ... صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های الکترونیکی مختلف می توانید مناسب ترین فن تابلویی را تهیه نمائید. با توجه به کارکردی که قطعات الکتریکی در داخل تابلوهای برق دارند، با گذشت زمان شاهد افزایش دمای داخل کیس خواهیم بود که می تواند صدمات جدی به قطعات الکترونیکی وارد کند. بنابراین نصب فن تابلو برق می تواند با تبادل جریان هوای گرم، خنک کاری محیط داخل تابلوهای برق را انجام دهد. بیشترین کاربرد فن تابلو برق را می توانید در کابین های آسانسور، قطعات کامپیوتری، تجهیزات لوازم خانگی و سیستم های صنعتی مشاهده نمائید.

در لیست فن تابلو برق  ebmpapst، امکان خرید فن تابلویی AC و فن تابلویی DC با ظرفیت  و ولتاژهای متفاوت برای مشتریان فراهم می باشد. هر کدام از دسته بندی های مذکور دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توان در طراحی سیستم های مختلف، مناسب ترین آنها را تهیه نمود. جهت  خرید فن و فیلتر مانند فن تابلو برق آلمانی می توانید با کادر فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()