اسید سیتریک یکی از کاربردی ترین مواد طبیعی است که نقش بسزایی در صنایع مختلف دارد. سیتریک اسید نام دیگر اسید سیتریک به شمار می رود که دارای ویژگی و مشخصه های خاص می باشد، که در ادامۀ پست قصد بر معرفی این مادۀ شیمیایی داریم. اسید سیتریک نوعی اسید آلی و ضعیف به شمار می رود که در علم شیمی با ساختار C6H807 شناخته می شود. مصارف اسید سیتریک به صورت خوراکی و همچنین به کارگیری در تولید برخی از محصولات می باشد. نکتۀ مهمی که لازم به دانستن آن می باشد،

مزیت خرید سیتریک اسید

در برخی از خوراکی ها و مواد غذایی همچون میوه ها و سبزیجات می توان وجود اسید سیتریک را ملاحظه نمود. صنایع مختلف جهت خرید اسید سیتریک و اسید نیتریک می توانند به فروشگاه دیجی شیمی مراجعه نمایند و متناسب با حجم مصرفی که نیاز دارید، می توانید اقدام به خرید اسید سیتریک نمائید.

از ویژگی های اسید سیتریک می توان به ترش مزه بودن آن اشاره نمود که ماهیت اسیدی آن باعث جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها می گردد. به طور کلی محیطی که نیاز است عاری از میکروب و باکتری باشد، می توان از مادۀ اسید سیتریک استفاده نمود. بعضی از صنایع مواد غذایی از مزایای اسید سیتریک به عنوان یک نگهدارنده و مادۀ تنظیم کننده میزان PH استفاده می گردد. تولید کنندگان به منظور گستردگی کاربرد سیتریک اسید، سالانه بیش از دو میلیون تن اقدام به تولید و فروش این نوع اسید می نمایند.

جهت اطلاع از قیمت خرید اسید نیتریک و اسید سیتریک و خرید این محصول کاربردی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به تأمین و فروش رایج ترین مواد شیمیایی منجمله اسید سیتریک، اسید نیتریک، بوراکس، آب مقطر و ... گردند. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرف، به صورت آنلاین می توانید سفارش اسید نیتریک و اسید سیتریک را ثبت نمائید.

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()