اسید نیتریک از جمله مایعات شیمیایی محسوب می گردد که دارای خواص ویژه می باشد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. از ویژگی های ظاهری اسید نیتریک می توان به ساختاری مایع و بی رنگ بودن آن اشاره نمود. این در حالی است که از ویژگی شیمیایی آن می توان به خاصیت خورندگی بالا اشاره کرد. این نوع اسید دارای خاصیت تجزیه پذیری است که به اکسیدهای ازت و آب به رنگ زرد تبدیل می شود. اسید نیتریک دارای خاصیت حلال شوندگی در آب می باشد که تبدیل به نوعی اکسیده کننده قوی می شود و برای انسان بسیار سمی و خطرناک است.

خرید اسید نیتریک به صورت آنلاین

فروشگاه دیجی شیمی از جمله مراکز تأمین کننده و فروشندۀ مواد شیمیایی، توانسته اند موفق به فروش بوراکس و اسید نیتریک در بسته بندی گالن های چند لیتری شوند. بنابراین کارخانجات متناسب با مصارفی که دارند، می توانند اقدام به خرید اسید نیتریک با درصد خلوص متفاوت گردند. مادۀ اسید نیتریک اگر با هوا تماس داشته باشد، دودهایی از آن به رنگ قرمز و یا سفید منتشر می شود. در نهایت دارای خاصیت خورندگی و واکنش پذیری بالاست با مواد قابل احتراق می باشد.

معمولاً اسید نیتریک با غلظت 70 درصد، به عنوان اسید نیتریک غلیظ شناخته می شود و در سطح بازار امکان دسترسی به آن برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان فراهم می باشد. به طور کلی هر چه میزان غلظت این مادۀ شیمیایی بیشتر باشد، با عنوان اسید نیتریک دودکننده (90 درصد) شناخته می شود. مصارف عمدۀ اسید نیتریک را می توانید در امور کشاورزی، تمیزکاری و اسید شویی، پالایش فلزات، صنایع مواد غذایی، مایع شاتل ها و تولید تیزاب سلطانی ملاحظه نمائید. بدین ترتیب متناسب با نیاز مصارفی که می توانید داشته باشید، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به صورت آنلاین قادر به  خرید بوراکس و اسید نیتریک و سایر مواد شیمیایی می باشید.

 

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()