سود مایع از جمله مواد شیمیایی است که کاربرد متعددی در صنایع گوناگون دارد. برخی از افراد سود مایع را با عناوین کاستیک سودا مایع، هیدروکسید سدیم، مایع سوز آور، سودای قلیایی و یا هیدرات سدیم می شناسند. سود مایع از لحاظ ظاهری به رنگ روشن است که فاقد بو می باشد و با آب واکنش داده و به سهولت حل می شود. فروش سود مایع همانطور که از عنوانش مشخص است، به صورت مایع صورت می پذیرد. سود مایع از جمله بازهای قوی به شمار می رود که جزء نمک های سدیمی محسوب می گردد. در صورت نیاز به خرید آب مقطر و سود مایع می توانید به فروشگاه کیمیا تهران اسید مراجعه نمائید که جزء یکی از مراجع تخصصی فروش مواد شیمیایی در ایران به شمار می روند.

خرید اینترنتی سود مایع

کاستیک سودا مایع از جمله مواد باز قوی به شمار می رود که هنگام مواجه با دی اکسید هوا، به سرعت واکنش شیمیایی می دهد و تولید گرمای زیاد ناگهانی می تواند انفجار بوجود آورد. سود مایع در مواد شیمیایی همچون متانول، اتانول و همچنین گلیسیرین به میزان مساوی حل می شود. بیشترین کاربرد سود مایع را می توان در صنعت کاغذ سازی، آلومینیوم سازی و ساخت سایر فلزات، صابون سازی، صنایع مواد غذایی، تولید سوخت بیولوژیک، تولید مواد شوینده، تولید بتن ترکیبی، صنایع دارویی و ... مشاهده نمود.

در فرآیند تولید مواد خوراکی، جهت پروسۀ پوست کنی میوه جات و شستشوی سبزیجات می توان از مواد شیمیایی مخصوص همچون سود مایع استفاده نمود. ضمن آنکه در پروسۀ تولید شکلات، کاکائو، کارامل، تولید بستنی، تلخی گیری زیتون و ... از مزایای سود مایع بهره می گیرند. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی کیمیا تهران اسید، به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید آب مقطر  و سود مایع نمایند.

 

 

کیمیا تهران اسید

خیابان مطهری-روبروی میرعماد- پلاک۲۶۲-طبقه اول- واحد ۱شرقی

Phone:02188308030

Mobile: 09128708457

Email: info@tehranacid.ir

Web: Tehranacid.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()