اسید سیتریک از جمله مواد شیمیایی است که به دو نوع طبیعی و مصنوعی قابل تهیه می باشد. در ادامۀ مقاله تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی های اسید سیتریک و مصارف آن آشنا سازیم. بدین ترتیب هنگامی که عنوان اسید سیتریک را در ترکیبات محصولات ملاحظه نمودید، بیشتر با مزیت های این ماده آشنا خواهید بود. اسید سیتریک به واسطۀ یک فرد سوئدی از طریق مصرف آبلیمو کشف شد. بدین ترتیب در اویل، این ماده به طور مستقیم از لیمو تهیه می شد ولی با گذشت زمان محققین توانستند با بهره گیری از تکنولوژی، موفق به تولید اسید سیتریک مصنوعی گردند. بدین ترتیب فروش اسید سیتریک به لیست مواد شیمیایی افزوده شد. هم اکنون فروشگاه کیمیا تهران اسید به عنوان یکی از مراکز عرضۀ مواد شیمیایی، قادر به فروش اسید سیتریک و آب ژاول می باشند.

خرید اینترنتی اسید سیتریک

مادۀ اسید سیتریک به عنوان یک طعم دهنده و نگهدارنده در فرآیند تولید انواع نوشیدنی غیر الکلی، آب نبات، تثبیت کننده های دارویی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، اسید سیتریک یا جوهر لیمو در اکثر مرکبات منجمله لیمو ترش، پرتقال و ... وجود دارد. ضمن آنکه در میوه های دیگری همچون آناناس، توت فرنگی، تمشک، گیلاس، گوجه فرنگی و ... نیز وجود دارد.

با توجه به گستردگی منابع طبیعی اسید سیتریک، شاهد تولید این ماده به روش صنعتی و مصنوعی هستیم چون مصارف گسترده ای در صنایع مختلف دارد و می توان با صرف حداقل هزینه، این ماده را تولید نمود و به کار گرفت. بیشترین کاربرد اسید سیتریک را می توان در مکمل های غذایی و دارویی، تولید محصولات پاک کننده و ضد عفونی کننده ها نیز مشاهده نمود چون این ماده دارای خاصیت از بین برندگی باکتری ها و ویروس ها را دارد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی کیمیا تهران اسید می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید آب ژاول و اسید سیتریک نمائید.

کیمیا تهران اسید

خیابان مطهری-روبروی میرعماد- پلاک۲۶۲-طبقه اول- واحد ۱شرقی

Phone:02188308030

Mobile: 09128708457

Email: info@tehranacid.ir

Web: Tehranacid.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()