سنگ آسیاب از رایج ترین انواع سنگ صنعتی است که در فرآیند آردسازی غلات مورد استفاده قرار گرفته می شود. از سنگ های آسیاب در آسیاب های آردساز استفاده می شود و عمدتاً کاربرد این نوع سنگ به صورت جفتی است که سنگ زیرین به صورت ثابت قرار می گیرد ولی سنگ بالایی دارای قابلیت حرکت و چرخش می باشد. بدین ترتیب با استفاده از نیروی آب رودخانه ها، انسان و حیوانات می توانند شرایط مناسبی را برای حرکت سنگ آسیاب فراهم آورند. تولیدی سنگ آسیاب از جمله تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ سنگ آسیاب به شمار می روند که می توانند با استفاده از  تکه سنگ های بزرگ، سنگ های آسیاب یکپارچه ای را تولید نمایند.

خرید بهترین سنگ آسیاب در ایران

نحوۀ عملکرد سنگ های آسیاب در دستگاه های آسیاب سنتی و صنعتی به نحوی است که می توانند غلات و ادویه را با کیفیت مرغوب آرد نمایند. در گذشته طراحی آسیاب ها به نحوی بود که فضای اصلی آسیاب در دل زمین قرار گرفته می شود و تنها بخشی از سنگ آسیاب نمایان می باشد. این در حالی است که در طراحی دستگاه های سنگ آسیاب برقی می توان از ویژگی های سنگ آسیاب با دوام استفاده نمود.

ایران قدمت طولانی در به کارگیری سنگ آسیاب دارد چون گندم از مهمترین محصولات تولیدی این کشور محسوب می گردد. بدین ترتیب جهت پخت و پز نیاز به تهیۀ آرد از گندم و جو دارند و به همین دلیل از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری سنگ آسیاب در ابعاد متفاوت هستیم. همواره شاهد به کارگیری سنگ آسیاب در ساخت دستگاه های آسیاب سنی و همچنین برقی هستیم چون عامل اصلی در فرآیند آردسازی به شمار می رود. جهت اطلاع از قیمت سنگ آسیاب مانند قیمت خرید سنگ آسیاب دیاموند می توانید با کادر فروش مرکز تولیدی سنگ آسیاب ولیم تماس حاصل فرمائید و متناسب با نیازی که دارید، می توانید سنگ آسیاب ولیم خریداری نمائید.

 

سنگ آسیاب ولیم

آدرس : ارومیه - کیلومتر 2 جاده دریا چی چست - 100 متر بعد از سه راه صداقه یا کارخانه پاکدیس - جنب بنگاه مشاور املاک - احمد زاده - داخل گاراژ

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432383049، 04432362449، 09121467336

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()