فن یکی از کاربردی ترین وسایلی است که کاربرد اساسی در محیط های مختلف دارد. به همین دلیل   فروش فن  در سطح بازار متقاضیان خاص خود را دارد و افراد زیادی به دنبال خرید این وسیله می باشند. طراحی فن به نحوی است که می توان از آن برای خنک سازی و یا تهویۀ هوا در یک محوطۀ بسته استفاده نمود. فروش فن در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون متناسب با محیط های مختلف، بایستی از فن های مخصوص که کاربری مناسب دارند، استفاده نمود. در حال حاضر فروش فن توسط نماینده Ebmpapst از نظر نوع کارکرد در دسته بندی اصلی منجمله فن های مکنده (اگزاست فن) و فن های دمنده (ساپلای فن) صورت می پذیرد. بنیس کمپانی متناسب با نوع فعالیت حرفه ای که در حوزۀ فعالیت خود آغاز نموده، در حال حاضر قادر به فروش فن در مدل، برند و ظرفیت های مختلف می باشند.

کاربرد قابل توجه و شاخص فن ها را می توان در محیط ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها و کارخانجات مشاهده نمائید. هم اکنون در صنایع کوچک و بزرگ و محیط های مختلف از ویژگی های بارز فن برای راه اندازی سیستم تهویۀ هوا استفاده می شود. با توجه به اینکه ساختار فن بسیار ساده می باشد ولی از نظر نوع عملکرد بسیار کاربردی است و نقش اساسی در فرآیند پروژه ها در صنایع مختلف دارند. در همین راستا فروش فن در مدل های متفاوت صورت می پذیرد.

از اجزای اصلی فن می توان به پروانه، بدنه و الکتروموتور اشاره نمود که عامل اصلی حرکت پروانه در جهت مشخص می باشد. در حالت کلی، فروش فن به منظور تهویه هوا صورت می پذیرد و متناسب با محیط های مختلف، می توان از مزایای فن برای جا به جایی هوا استفاه نمود. در صورت نیاز به تأمین فن می توانید با واحد فروش نماینده Ebmpapst ، بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

 

 بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()