سنگ آسیاب دیاموند از جمله انواع سنگ آسیاب به شمار می رود که کارخانجات به منظور آسیاب نمودن غلات می توانند از مزایای آن استفاده نمایند. از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری سنگ آسیاب در سیستم آردسازی هستیم که می توان در حوزۀ تولید ادویه جات، گندم و جو مشاهده نمود. خرید  سنگ آسیاب دیاموند  در ابعاد و ضخامت متفاوت انجام می پذیرد و بدین ترتیب صاحبان کسب و کار در حوزۀ غلات می توانند بدون دغدغه، مناسب ترین سنگ آسیاب را با ضخامت مناسب خریداری نموده و جهت تولید محصولات آردی از آن استفاده نمایند. تولیدی سنگ آسیاب ولیم به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت و فروش سنگ های آسیاب فعالیت می کنند و در لیست محصولات خود، موفق به فروش سنگ آسیاب دیاموند می باشند. کاربرد آسیاب های سنگی به قرن نوزدهم باز می گردد چون یکی از کاربردی ترین لوازم در حوزۀ تهیۀ آرد گندم به شمار می رود.

خرید سنگ آسیاب دیاموند با کیفیت

سنگ آسیاب دیاموند از جمله رایج ترین و پرکاربردترین انواع سنگ آسیابی است که به صورت یک تکه ساخته می شوند و به همین دلیل از دوام و ماندگاری بالا برخوردار هستند. هم اکنون امکان خرید سنگ آسیاب دیاموند با شافت هایی در سایزهای متفاوت، بایستی به مشخصات فنی دستگاهی که قصد استفاده از سنگ آسیاب را دارید، توجه کنید. مهمترین قسمت دستگاه های آسیاب سنگی که در حوزۀ خرد کردن آرد سبوس و یا ادویه مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توان به نوع سنگ آسیاب اشاره نمود. سنگ آسیاب دیاموند چندین قرن سابقه دارد و بدین ترتیب متناسب با دستگاه های مختلف می توانید بهترین سنگ آسیاب را با ضخامت استاندارد خریداری نمائید. هم اکنون کارخانجات متناسب با دستگاه های آسیاب برقی می توانند از طریق تولیدی سنگ آسیاب ولیم اقدام به خرید سنگ آسیاب  با سایز مختلف نمایند.

 

سنگ آسیاب ولیم

آدرس : ارومیه - کیلومتر 2 جاده دریا چی چست - 100 متر بعد از سه راه صداقه یا کارخانه پاکدیس - جنب بنگاه مشاور املاک - احمد زاده - داخل گاراژ

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432383049، 04432362449، 09121467336

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()