فن ebmpapst از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار است که اکثر صاحبان صنایع، در صورت لزوم به خرید فن، خواستار محصولات این برند معتبر در ایران هستند. شرکت ebmpapst در کشور آلمان فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و در طول سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند موفق به ساخت انواع  فن Ebmpapst  متناسب با سیستم های تهویۀ هواکش صنعتی و خانگی گردند. مبتنی بر رشد و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت سیستم های الکتریکی و الکترونیکی، متأسفانه شاهد افزایش تلفات در چنین سیستم هایی هستیم چون حفظ دمای محیط های بسته که تجهیز به قطعات و سیستم های الکترونیکی هستند، نیاز به تدابیر ایمنی دارد.

خرید انواع فن ebmpapst همراه با گارانتی

هدف از خرید فن Ebmpapst ، کنترل دمای چنین محیط های بسته ای می باشد که می تواند با گذر زمان، صدمات و خطرات آتش سوزی به بار آورد. بنیس کمپانی با سال ها فعالیت در حوزۀ واردات فن های تابلویی، توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به فروش فن های ای بی ام پاپست آلمان، به صورت اورجینال گردند.

کمپانی Ebm به عنوان یکی از شرکت های معتبر و نامی در زمینۀ طراحی و ساخت انواع فن الکتریکال فعالیت می کنند و توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت، تولیدات خود را به کشورهای مختلف صادر نمایند. بدین ترتیب در ایران، توسط مجموعۀ بنیس کمپانی، شاهد واردات و فروش انواع فن ebmpapst اورجینال هستیم. هنگام خرید فن ای بی ام پاپست، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به میزان ظرفیت و توان موتور فن، سایز آن و همچنین قابلیت تحمل دمایی آن شود. چرا که متناسب با سیستم های الکتریکی مختلف، می بایست فن ebmpapst که توان مصرفی مناسب دارد، تهیه گردد. به عبارتی مشخصات فنی فن های ای بی ام بایستی از سوی خریدار، مورد بررسی قرار گرفته شود.

 بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()